Hoi dames, Gisteren had ik een topic geopend over het wel of niet gaan naar een concert van de BSB. Uiteindelijk beslist om te gaan en ik heb mijn ticket geboekt. Op de officiële site van de FNAC waren enkel nog plaatsen beschikbaar helemaal bovenin de zaal voor 48 euro. Nu kwam ik op de site van Viagogo terecht. Dat is blijkbaar een platform waar mensen hun ticket kunnen kopen en verkopen. Ik vond een ticket voor 53 euro, maar dan veel dichter bij het podium. Uiteindelijk heb ik voor dit ticket gekozen. Ik kreeg onmiddellijk een bevestigingsmail van de transactie en het bericht dat ik één dezer dagen een link zou toegestuurd krijgen met het elektronische billet. Deze heb ik vandaag gekregen. Op het ticket staat inderdaad de plaats die ik gekozen heb aangeduid. Maar het ticket is wel nominatief en staat dus niet op mijn naam, maar een naam van een vrouw uit Spanje. In de kleine letters onderaan staat dat een identiteitscontrole kan gebeuren aan de ingang. Ook staat er bovenaan: ticket n°4, waar dat opslaat, geen idee... Nu ben ik bang dat dit een vals ticket is. Wie zegt dat die verkoper zijn e-ticket niet heeft verkocht aan andere mensen? Straks staan we daar met 4 voor dezelfde plaats. Wat denken jullie? Klinkt dit vreemd of maak ik me weer zorgen om niets? Iemand ervaring met de site Viagogo?
ik heb ook weleens zoiets gehad geloof ik met kaartjes voor frank boeijen. stonden ook op naam van een of andere anne huppelepup en had ook zoiets van huh? maar het klopte wel. zijn iets van tussenpersonen ofzo dacht ik.
Ik heb geen idee, je had misschien beter de kaartjes via ticketnet kunnen bestellen, dat is geloof ik de franse ticketmaster, en waren ze misschien ook goedkoper geweest. Maar dat is achteraf natuurlijk. Ik hoop dat het klopt, levert google niets op? Heel veel plezier iig, ik ga er niet van uit dat dit hun laatste show is. Ik ga 5 x, en heb er enorm zin in!
ja ik had ook gekeken op ticketnet, ook enkel plaatsen achterin de zaal. Viagogo had plaatsen dichtbij het podium voor 6 euro meer. Als ik google op viagogo lees ik niet al te veel positieve recensies. Veel mensen die hun ticket nooit hebben ontvangen, of die ze 4 keer zo duur betaald hebben. Stom van me dat ik pas na het boeken van mijn ticket heb gegoogled.
helaas slechte ervaring met Viagogo.. kaarten besteld, alles leek in orde, ze zouden met de post worden gestuurd. De weken gingen voorbij en nog geen tickets. Gemaild en gemaild, geen reactie. Kaarten nooit gekregen helaas dus niet naar de voorstelling kunnen gaan. Toen ik dreigde aangifte te gaan doen kreeg ik een mail terug waarin stond dat ik het aankoopbedrag terug zou krijgen. 4 maanden later had ik eindelijk mijn geld terug.. Maar euhh noooooit meer Viagogo voor mij. Hoop dat ze in de tussentijd (mijn incident was begin vorig jaar) erop vooruit zijn gegaan en dat je lekker zonder problemen kunt gaan genieten van de BSB
Moet je even googlen op het tv programma RamBam en ticketverkoop. Dan zul je zien dat het nep is en hoe dit in z'n werk gaat.
Ik ken wel iemand die naar de show in Parijs gaat, haar vriendin gaat niet, en zij verkoopt haar kaartje. Mocht je interesse hebben, stuur mij dan een pb.