Voel me dus vandaag enorm zielig... Heb geen idee waarom maar ga me allerlei rare dingen in mn hoofd halen. Het liefst zou ik nu dus ook lekker een potje gaan huilen Maar zit dus op mn werk.... Iemand tips om uit mn dip te komen?
hmm moeilijk meid, ik heb daar ook regelmatig last van, ik denk dat als je even gaat huilen dat dat behoorlijk oplucht, bij mij wel ! daarna kan ik erweer tegen aan.. plus dat huilen beter is als opkroppen en helemaal geen kwaad kan.. veel sterkte meid, komt allemaal goed hoor |!
Bij mij zaten de tranen gisteravond toen ik eten aan t maken was ook errug hoog. Ze kwamen niet omdat mn gedachten weer verzet waren. Maar na de Gladiator gisteravond kon ik t toch ff niet droog houden
Je zit op je werk, dus de enige plek waar je een beetje ongegeneerd een potje kunt huilen is op de wc denk ik... Ik denk dat als je het nu ophoudt, je vanavond met hoofdpijn thuiszit... Laat je ff lekker gaan op de plee
ik heb geen tip om je eruit te halen maar heb wel behoefte om lekker mee te huilen (vraag me niet waarom)
Whahahaha! en ik maar denken dat ik de enige was! Twee weken geleden was mickey op TV, ik heb echt mijn ogen uit mijn kop gehuild omdat Mickey Pluto kwijt was! En eerlijk waar: ik ben normaal helemaaaaaal geen huilebalk!
Meid, geen rare dingen in je hoofd halen hoor. (is makkelijk gezegt dan gedaan ) Maar het komt echt wel goed, vertrouwen houden! Zoals je ziet leeft iedereen met je mee en hebben we er zelf ook af en toe last van... doei
Heerlijk he ff lekker huilen? Ik herken het hoor. Kan om de meest lullige dingen in tranen uitbarsten
Meid ik weet hoe je je voelt ik heb die dip ook vanavond.... Ik moet overal om janken om de stomste dingen hahahah... ik zat net een winny the pooh dvdtje te kijken en toen vind ik die kleine kangaro zoooo lief en schattig dat ik er gewoon van moest lachen.... Meestal als ik me zo voel ga ik iets waardoor ik weer moet lachen bv een dvd kijken miss dat dat helpt....