ojee wat nu ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by ancie, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    ik kan zou gauw mijn vraag niet vinden
    maar ik zit met het volgende ik ben pas net zwanger
    en gisteren zaten mn broekken al iets te strak waardoor ik echt rode striemen op mn buik kreeg nu wil ik me net omkleden van mn huispak naar mn gewone broek en ik krijg mn broek nu al niet meer dicht
    wat nu?
    weet iemand een snelle oplossing zodat ik zo nog wel over straat kan?
    pff ik wist niet dat je buik al zo snel opzette door de darmen

alvast bedankt

liefs ancie

2. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee maar misschien kun je je knoop open laten en een speld ertussen doen?

3. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    heel erg bedankt voor je reactie ik heb alleen van die kleine baby speltjes dat dacht ik eerst dus ook nu ben ik op zoek naar een goeie elastiek

4. Rooos

Rooos Actief lid

Mar 20, 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Wat ook wel werkt is een haarelastiekje. Die door het knoopsgat vastmaken en andere kant om de knoop. dit heeft mij zeker drie weken geholpen.

5. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    was bij jou je buik ook zo snel opgezet door je darmen in het begin?

ik dacht als ik nou is ff goed naar de wc ga :oops: dan slinkt ie vast wel weer maar nee :(
    wel vreemd zo snel

6. Birdie

Birdie Bekend lid

Sep 16, 2008
    528
    0
    0
    Had ik ook de eerste paar weken! En je zult merken dat je al snel minder makkelijk grote boodschap kunt doen. Let daar wel op, en drink genoeg, eet pruimen, vezels, appels, karnemelk, of roosvicee Laxo. Werkt allemaal laxerend. Nu ben ik 12 weken en m'n buik is niet meer zo dik als in het begin, maar grote boodschap blijft een probleem. Dat ie nu wat dikker is dan anders komt door het vele eten, want wat had ik een trek zeg!

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik had ook zo'n dikke buik in het begin (ja nu weer haha ) en dat kwam idd door mn darmen. Ik deed ook een elastiekje door het knoopsgat :)

Share This Page