verf en verfgeurtjes...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door melody, 13 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    ik wil graag beginnen met het verven van de babykamer!
    mn vriend is eerst nog even druk met andere belangrijke dingen in het huis dus ik wou alvast een start gaan maken.
    Maar mag dit?
    Ik hoor van de een wel en van de ander niet....
    Wat moet ik nou geloven...

En zoja weet iemand een tip om de verf geur snel te verdrijven?
    Ik heb ooit ergens gelezen dat daar een middeltje voor is door iets in de kamer neer te zetten maar ik weet niet meer wat...

Sowieso goed ventileren doe ik natuurlijk wel.

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Geen idee of het echt mag. Maar persoonlijk zou ik het niet doen.
    Als je het wel wilt doen dan idd goed ventileren en verf op waterbasis en evt. handschoenen aan, dat lijkt mij dan het beste.

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    nee je mag niet in de verflucht zitten. is niet goed voor je. het beste kan je een rondje gaan andelen als er geverft word. en tijdens het verfen een ui in stukken of een glas volle melk neerzetten, dat neemt de lucht op

4. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Verf op waterbasis kan absoluut geen kwaad hoor!

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij mag je gewoon verven als het op waterbasis is, net wat Nadje zegt. Hier komen geen giftige stoffen vrij, want die zitten er dus niet in. Volgens mij is deze vraag ook aan de VK op deze site gesteld en was t geen probleem.

Edit: Ik heb even voor je gezocht. Klik hier voor de vraag en het antwoord van de VK.

6. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    ik ben vanmorgen bij de vk geweest en volgens hem mag het gewoon zolang ik maar goed ventileer en handschoenen draag zodat het verf niet in mn bloedbanen kan komen...

7. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diƫtist in opleiding
    Geldt dit niet ook als je niet zwanger bent? Ik zou gewoon goed ventileren. Succes met verven. :p

Deel Deze Pagina