nou, ik was eigenlijk zo goed als gestopt met roken..Zo'n 3 sigaretten per dag...Had nu zoiets van nu kan ik ook stoppen....Maar, gisteravond is mijn vader met een beroerte opgenomen in het ziekenhuis, en het gaat niet zo goed ....En ik heb nu ook weer wat meer gerookt ....kan het op dit moment echt niet laten, anders sta ik helemaal strak van de zenuwen....pfff... fay
Jeetje fay, dat is ff heel erg vervelend. Hoe is het met hem? Ja dan kan ik me voorstellen dat je niet op de 3 sigaretten blijft. Zou ik ook hebben. Dan kan je maar beter wel roken, want de stress die je ervan hebt, schijnt nog veel schadelijker te zijn. En stress heb je nu toch wel, dus dan kan je het maar het beste beperken. Doe je rustig aan?
evy, ja doe zeker rustig aan...hij heeft uitvalsverschijnselen in zijn arm hand, dat is nu ietsjes beter...gelukkig...En hij had goed geslapen, alleen hij kan zich sommige dingen van gister niet goed herinneren....ligt nu op de hartbewaking, en ze gaan hem nu van kop tot teen onderzoeken, hij moet zeker 7 tot 10 dagen daarblijven..Verder is het nog afwachten... Ja, ik rook nu wat meer dan 3 sigaretten, maar probeer toch echt zo min mogelijk te roken... fay
Gelukkig is hij in goede handen. Is mischien wle een rustiger idee. Nu maar hopen dat hij snel beter wordt en gauw naar huis mag.
Jeetje Fay dat is schrikken, logisch dat je wat meer rookt nu. Heel veel sterkte met je man, we denken aan je.
Hoi hoi!! Ook ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben en ik heb vrijdag zaterdag nog wijn gedronken en die week er voor ook...Toen dacht ik "zal toch wel niet zwanger zijn". Het was de eerste keer wel raak! Dus nu heb ik spijt dus ik snap je schuld gevoel helemaal. Ik zelf ga morgen naar de dokter dus ga ik het allemaal vragen!! Veel succes verder met je zwangerschap!!
thnx roba..!!! Probeer het echt op een minimaal te houden, maar zolang er nog geen uitslagen zijn, blijf ik zenuwachtig...We hopen gewoon op het beste!!! We gaan vanavond naar hem toe, heb het net mijn dochter uitgelegd, is 4 jaar..Ze gaat nu een mooie tekening maken.... fay
He twijfelaartje, Ik ken het. Had zelf oo khet idee, van nou, het zal toch wel niet. Kan net zo goed gewoon normaal leven zoals anders. Als het nog een paar maanden zou duren, zou dat betekenen dat je helemaal niets meer mag. Zal allemaal wel loslopen denk ik. Hoop ik. Laat je ff weten hoe het bij je HA was?
Ik hoop dat er gauw wat uitslagen zijn Fay, dan weet je waar je aan toe bent en je man ook. Heel veel sterkte de komende tijd en wij denken aan je. Hopelijk gaat het gauw wat beter.
Ik had de eerste echo in het ziekenhuis laten maken toen ik 11 weken zwanger was. Later had ik nog een 20 weken echo laten maken en ik geloof toen ik 22 weken zwanger was een pretecho. Hoop dat je pijnlojke tepels snel weer over gaan evy.
Als je met gemengde gevoelens stopt met roken, dan is het zwaar en heb je er stress van. Ik ben gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was van As. Ik stond er 200% achter en heb nooit meer omgekeken. Geen moment stress of trek, ook niet toen As er uiteindelijk was. Niet eens aan gedacht om dan weer te gaan beginnen.
Gupsy, Goed van je hoor dat je er helemaal vanaf bent. Pff Ik zou het niet kunnen. Ben allang blij dat ik een heel stuk minder rook. Steeds meer afbouwen. He Chanel, Hoe ervaarde jij je 1e echo? Super leuk zeker? Ja, zo'n pretecho lijkt me ook wle erg wijs. Helemaal zo'n 3D! Had jij nog echte bekende zwangerschapskwaaltjes?
Wat ontzettend knap van degene die helemaal gestopt zijn met roken Petje af hoor! Ik weet nu sinds donderdag dat ik zwanger ben, en heb ook echt al heel wat minder gerookt. En zelfs gisteren helemaal niet en vandaag tot een uurtje geleden. Ik voelde me vandaag zo ontzettend beroerd, duizelig en wazig zien. Dat ik net een heerlijke kop koffie heb gepkat met een sigaretje, weet niet of het daardoor komt maar ik voel me nu eventjes niet zo wazig Maar ik wil er perse helemaal van af!!!!!!!!!!!!! Voor mijn babietje en voor mezelf en ook voor de financien. Zal het geld heeeel erg hard kunnen gebruiken
Hoi evy, De eerste echo was echt heel leuk om te zien. De baby zag er echt heel apart uit. Heb echt weken lang met de foto's van de eerste echo in me agenda rond gelopen. De zwangerschaps kwaaltjes waar ik last van had in het begin was misselijkheid de hele dag door en heb ook echt elke dag over gegeven. Na ongeveer 12 weken zwangerschap verdween het over geven gelukkig Daarna heb ik last van spataderen gekregen en nu heb ik last van op gezwollen voeten en vingers. Verder heb ik ijzertabletten gekregen omdat me ijzer gehalte iets aan de lage kant is. Behalve die kleine dingentjes voel ik me wel goed.Hoe gaat het nu met jou? Groetjes Chanel.
Hey Chanel, Leuk hoor zo'n echo. Kan me voorstellen dat je die foto overal mee naartoe neemt. Zou ik ook doen denk ik. Hoop nog wel dat het bij mij ook een beetje gaat "leven". Blijf op de testen kijken of de streepjes en stipjes niet mischien verdwenen zijn of dat ik het verkeerd heb gezien. Ben blij voor je dat je je in ieder geval wel iets beter voelt en dat je misselijkheid weg is. Met mij gaat het nog wel erg goed moet ik zeggen. Het enige waar ik last van heb zijn de zeer gevoelige tepels en that's it. Op zich wel lekker natuurlijk dat ik er zo doorheen "fiets"maar vind het toch wel een beetje eng om het maar zo te zeggen. Niet zozeer dat ik echt per se misselijk wil zijn maar dan weet je wel waar het van komt. Nu moet ik afwachten tot volgende week donderdag voor de echo en hoop dat alles goed is en dat het hartje klopt. Ik denk dat als ik dat heb gezien, dat ik dan ook wat geruster ben. (komt ook omdat mijn zusje pas een miskraam heeft gehad met 5 weken en daar pas achter kwam bij de echo.)
hai roba... Het gaat nu een klein beetje beter met hem...Gevoel in de hand is nog niet helemaal terug, en die zondag nacht heeft ie ook een lam gevoel in zijn been gekregen...De scan wees uit dat ie plekjes had in de hersenen??..mijn moeder gaat nog met de arts praten, over wie, wat en hoe...Maar ze zijn er wel optijd bijgeweest...en, de bloeddruk was veel te hoog, cholesterol ook, een ook het suikergehalte..Ze gaan nog kijken of er iets is beschadigd, want hij is af en toe afwezig...Heel mischien mag ie zaterdag naar huis... enne, bedankt voor het medeleven!!! lies fay
@fay Krijg je in ieder geval een beetje meer zekerheid in wat het is en dan kunnen ze gericht gaan behandelen. Heel veel sterkte en hopelijk mag hij zaterdag naar huis en wordt de juiste behandeling gauw gestart.