Ojee

Discussie in 'Gezondheid' gestart door evy261, 13 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Ha chanel,

Ja dat scheelt wel even. Heb alleen vandaag dat mn ogen bijna dichtvallen. Maar dat kan ook van de warmte komen en omdat ik niet zo heel erg veel zin heb. :D

Vandaag precies over een week. Volgende week donderdag. Hoop zo dat alles goed is en dat we een hartje zien kloppen. Ik denk dat ik dan de "grootste"stress op dit moment aan de kant kan zetten en er van kan gaan genieten. Dat ik het dan ook besef.

En hoe is he tmet jou verder? Kan je het een beetje utihouden met deze hitte?

2. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi evy,

Met mij gaat het wel goed hoor. Met de warmte doe ik niet zo heel veel en als ik iets moet doen doe ik dat s'ochtends vroeg. Het enige waar ik van baal is dat ik met dit weer s'nachts niet goed kan slapen. Het is dan echt te warm of ik hoor weer muggen vliegen :( Verder mag ik niet klagen. Leuk zeg dat je volgende week je eerste echo krijgt :D Dat je ogen dicht vallen komt denk ik door het weer.

Groetjes Chanel.

3. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Ja vind het nog steeds erg spannend. We zijn de dagen ook echt aan het aftellen. Weet jij wanneer het hartje begint te kloppen? De een zegt bij de 5e week en de ander zegt bij de 6e week.
    En als vriendlief met zijn oor op mijn buik gaat liggen, zegt ie dus een hartslag te horen. Een heel stuk langzamer dan mijn hartslag. Kan je dat eigenlijk wel horen zo vroeg? Daar ben ik wel beniuewd naar.

Ja, denk ook dat het door het weer komt. Het is ook gewoon veel te warm. Toen ik gister uit mn werk kwam, heb ik toch een uur op bed liggen pitten. En 's avonds ook gewoon slapen dan he?! Heel apart, maar had zelf ook wel verwacht dat ik moeilijk in slaap zou komen met dit weer, maar iedere avond als mn hoofd mn kussen raakt ben ik zo vertrokken!

4. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Wat leuk dat jullie al de dagen aan het aftellen zijn. Wannneer ben je uitgerekend? Ik had een keer gehoord dat het hartje met 9 weken klopt. Maar ik weet niet of dit waar is, toen ik me eerste echo kreeg met 11 weken toen zag ik wel het hartje kloppen. Het zou dus best kunnen dat je vriend idd de hartslag van jullie baby hoort.

Lekker hoor dat je s'avonds gewoon kan slapen. In het begin van me zwangerschap kon ik ook heel goed slapen. Nu is dat wat minder geworden door het weer en het bewegen van me baby.

5. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Ja, ik had het het op internet op die pagina's gelezen dat het hartje al bij de 5e of de 6e week begint te kloppen. Wat grappig dat mn vriend dan de hartslag al kan horen. Lijkt me toch wel een beetje vroeg, maar hoe zou ik het anders kunnen verklaren? Gaat een stuk langzamer dan mijn hartslag.

Ja, dan is het wel wat minder dat je niet al te best slaapt. Best vermoeiend. Is ie zo druk dan?
    Weet je trouwens al wat het wordt?

6. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Je vriend heeft denk ik gewoon een heel scherp gehoor. Met de echo ga je ook het baby hartje horen kloppen.

Dat ik nu zeg maar slecht slaap komt echt door de wamte, het is hier echt benauwd s'nachts. Als me vriend nachtdienst heeft slaap ik met de ventilator aan, dat helpt wel een beetje. Maar als me vriend naast me slaapt kan ik de ventilator niet aan zetten. Hij krijgt dan last van zijn ogen. De baby beweegt best wel veel in de na middag, s'avonds rond 23.00 en meestal s'nachts rond een uur of 01.00. Ik weet al een tijdje wat het wordt. Me vriend en ik kwamen er achter toen we een pretecho lieten maken. Heb na die pretecho echt kleding op kleur gekocht.

7. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Ja, dat is wel even minder met dit weer. Het mag op zich wel iets minder warm zijn hoor! Niet zo belachelijk warm. Het wordt hier gelijk dan zo benauwd en zo plakkerig.

Dat is op zich wel een voordeel als je weet wat het wordt!

8. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Het is zeker wel handig dat me vriend en ik weten wat het wordt. De naam van de baby weten we al.

Als het goed is wordt het vanaf donderdag minder warm, dus hopelijk ook minder benauwd :D

Een regenbui zou wel lekker zijn :D

9. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Dat ik bij de eerste erachter kwam dat ik zwanger was was ik al bijna 9 weken. Ik werkte toen 4 dagen in de week achter de bar. Rookte een pakje op een avond weg, dronk in het weekend bijna twee hele flessen dropshot leeg, kortom niet de ideale omstandigheden als je een kindje in je buik heb. :( Maar vanaf het moment dat ik het wist heb ik geen druppel meer gedronken en m'n rookgedrag heb ik terug gebracht naar 3 sigaretten op een dag. Heb me er toen toch wel zorgen om gemaakt. Maar heb een gezonde dochter gekregen die eigenlijk bijna altijd vrolijk is. Soms grap ik wel eens dat dat vast komt door de vele dropshotjes die ik toendertijd genomen heb! :) :) :)
    Dus Evy, ik zou me er geen zorgen om maken. Als je kindje gewoon lekker groeit is er niks aan de hand. Suc6 met je zwangerschap!

Groetjes suus

10. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hai Suus,

Dank je voor je verhaal. Dit hoor je inderdaad vaker. Gelukkig ben ik dan niet de enige.
    We hebben ondertussen onze eerste echo ook al gehad en we waren alleen geen 8 weken maar 6 weken zwanger. Ze kon het niet zo goed meten. Maar, er was wel een hartje te zien !!! :D
    Dus dat is altijd een goed teken. We gaan er nu dan ook vanuit dat het goed blijft gaan. (Fout gaan kan het altijd) maar we blijven positief.
    Over 2 weken weer een echo.
    En hoe is het met jou?

11. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Gelukkig, een kloppend hartje!!! :) Mooi om te zien he? Vond het een bizar idee dat zoiets ieniemienie's al een kloppend hartje heeft. Een goed teken. Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan en dat je niet zo ziek en beroerd gaat worden als ik geweest ben. Met mij gaat het nu weer helemaal top, op wat bekken klachten na dan. :( Maarja, het is allemaal voor een goed doel denk ik dan maar elke keer, haha! Suc6 met de echo over 2 weekjes Evy.

Groetjes Suus

12. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Ik kwam er pas achter dat ik zwanger was, toen ik al 6 wkn was. EN in die periode rookte ik wel 25 sigaretten op een dag. Toen mijn vriend en ik er achter kwamen dat we zwanger waren ben ik gelijk gestopt met roken. Af en toe rook ik nog 1 sigaret maar om nou te zeggen dat het lekker is.

Maar ik wens jou een hele fijne zwangerschap en geniet ervan.

Dikke kus Fennita

Deel Deze Pagina