Hallo, Vandaag bij de gynaecoloog een inwendige echo laten maken omdat ik sinds een maand een drukkend gevoel heb in mijn onderbuik. Nu blijkt dat ik een vleesboom heb. Hoe groot deze is en waar het precies zit moet ik volgende week nog te horen krijgen van mijn huisarts. Maar ik lees vanalles op internet dat het met vleesbomen moeilijker is om zwanger te worden en dat de kans op een spontane miskraam groter is e.d. Ik ben 32 jaar en ben sinds maart bezig om zwanger te worden. Zonder enig resulaat tot nu toe. Het ontdekken van een vleesboom maakt mij enigzins onrustig. Heeft iemand ervaring met vleesbomen en zwanger worden/zijn?
hallo, ik heb tijdens mijn 1e zwangerschap een vleesboom gekregen, deze bleef echter wel groeien tot een formaat golfbal maar zat niet in de weg. Na de zwangerschap is hij geslonken en tijdens de 2e zwangerschap groeide hij weer en ik heb in juli mijn spiraaltje laten verwijderen en toen was hij niet meer zichtbaar op de echo die ze toen gemaakt hebben. ik zou zeggen het is niet gevaarlijk om zwanger te worden bij mij is het ook gelukt, maar nu ze weten dat ie er zit gaan ze wel rekening houden.