Ik ben er helemaal van in de war. Maar ik heb 2 testen gedaan en er staan 2 streepjes! We hebben best wel getwijfeld of we voor een tweede kindje wilden gaan, maar besloten toch in het diepe te springen. Wat geweldig, bijzonder en dankbaar dat het zo snel mocht gaan dit keer. Maar ook vreselijk spannend, een gevoel van: ojeeee wat gaan we toch allemaal beleven. Alles weer op z'n kop... Gaat alles wel goed komen enz.. Nu nog even een pokerface opzetten voor familie.. Wat is dat lastig zeg!
Dit is een foto van een actiontest (dacht ik). Die had ik nog liggen achterin het badkamerkastje. Daarom voor de zekerheid met kv getest. En die was ook positief!
Gefeliciteerd...!! En wat toevallig; wij zitten precies in dezelfde situatie Ik moet er ook nog even van bijkomen !!
Ha, wat leuk. Jij ook gefeliciteerd . Ook je tweede zwangerschap, Foeke? Ik ben nu ook ongeveer 4 weken, dus nog heeel pril maar wel spannend en nog vrij surrealistisch
Nope.. 1e! wel een mk gehad. Maar dit voelt heel anders.. heb ook vet veel symptomen. Hoe voel jij je? Spannend he!!!
Ja, zeker spannend ! Ik heb nog helemaal geen symptomen... maar dat maakt het ook soms zo ongeloofwaardig.. terwijl het toch echt zo is vorige keer had ik namelijk meteen van alles.
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben zelf ook net zwanger, af en toe last van pijnlijke borsten maar dat komt en gaat. voor de rest nog geen klachten. Ik denk dat we ongeveer rond dezelfde tijd zijn uitgerekend
Oooh, wat erg! Ik heb de meeste reacties nog niet gelezen! Jullie natuurlijk ook gefeliciteerd. Wat is het spannend he? Ik vind het nog steeds heel onwerkelijk. Ik voel alleen af en toe wat steekjes. Verder nog niets. Voor de zekerheid jakker ik mijn hele huishouden erdoor van zolder tot kelder, want bij mijn vorige zwangerschap werd ik rond de 6e week heel moe en misselijk. Maar goed, dat kan zomaar anders gaan (hoop ik).
proficiat!! Zo leuk om al die positieve tests te zien voorbijkomen.....ik kijk al dagen naar de foto's op mijn Iphone...... ik ken jullie gevoel.....I love it!! Geniet van een fijne zwangerschap