Is er iemand direct zwanger geworden na het stoppen met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door siena, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Hoi Dames!

Is er iemand zwanger geworden na het stoppen met de pil... zonder dat je je 1e "natuurlijke" menstruatie heb gehad??

Zo ja, hoe lang heeft dit geduurd nadat je gestopt was???

Ben benieuwd!

Groetjes Siena

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    van mijn 2de kindje was ik gestopt met de pil 4 weel later had ik al een posi test ging er vanuit dat ik heel lang bezig zou zijn van mijn 1ste kindje was ik de 3de maand al zwanger

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @Siena: het is leuk om te lezen dit soort topics.. deed ik ook heel veel en snap je voledig.. echter zullen hier veel meer vrouwen/meiden reageren bij wie het in 1x gelukt is al dames bij wie het langer duurt.. het hangt van persoon tot persoon af..
    Geniet er van.. ik zit zelf nu in ronde 2.. en ik vond het zo fijn dat ik in ronde 1 na 30 dagen mn eerste echte ongi weer kreeg.. (posi test is natuurlijk altijd beter)
    Sommige meiden moeten 40/50 dagen soms zelfs een half jaar wachten op hun ongi..

iig succes.. en dat je maar snel een posi test in handen mag hebben!

Liefs Mariahh

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Een collegatje van me had in mei 2009 de laatste pil, vervolgens helemaal geen natuurlijke ongi en begin december 2009 een positieve test.

Theoretisch gezien was zij dus in ronde 1 al zwanger... al duurde het ietsje meer dan een half jaar....

Deel Deze Pagina