Ojeeee Help!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sterre82, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ben maandagochtend ongie geworden en mijn temp daalde dus niet zwanger zou je zeggen.
    Toch heb ik net even getest (weet niet waarom, misschien een extra bevestiging ofzo :oops: ) en daar stond zwanger op! Ik heb getest met de digitale van clear bleu.
    Dit kan toch niet? Heb ik misschien het vruchtje verloren en zit er nog hcg in mijn bloed/urine? Help!
    Ik ben net nog even naar de winkel gesjeesd en heb er 1 van kruidvat zelf en nog van CB gehaald....morgen nog maar een keer testen?

Liefs!

2. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hoi Sterre,

Misschien toch een vroege miskraam. Dan zit er nog Hcg in je urine en dat zal dan geleidelijk aan minder moeten worden.
    Is je ongie net als normaal? Misschien is het een innestelingsbloeding?
    Ik zou over een dag of 2/3 nog eens testen.

3. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

je kan ook best nog wat bloed verliezen hoor, misschien wel van de innesteling.. het vruchtje nesteld zich de eerste 7 weken in en je kunt nog wel tot 12 weken wat bloedverlies hebben.. ik heb het niet gehad maar ken ook weer vrouwen die dit wel hadden..
    vraag anders een echo aan, als je de verloskundige dit uitlegt dan mag je vast wel even langskomen om je onrust weg te krijgen want snap dat je hierdoor wel een beetje in paniek raakt..

4. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

het hcg hormoon blijft na een miskraam nog wel evntjes in je lichaam dus dat testen heeft weinig zin denk ik...

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm, wat rot voor je......

Is het een ongesteldheid zoals altijd? Of zijn het maar een aantal druppels en is het bruiner als normaal? Dan zou het oud bloed kunnen zijn, en dus een innestellingsbloeding.....Maar als je een echte ongesteldheid hebt is het idd vreemd dat de test aangeeft dat je zwanger bent.....Zou het morgen nog een keer testen en anders contact opnemen met je huisarts!

Succes!

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ben 'gewoon' ongie en ook gewoon op de dag wanneer ik mijn ongie verwachtte, wel iets anders als normaal (geen slijm) zeg maar en normaal ben ik het ook echt 4 a 5 dagen maar sinds gister was het al een stuk minder. Zit er dan al hcg in je bloed? en blijft het dan al nog dagen in je lichaam?

Ik heb trouwens net een test van kruidvat gedaan en die was negatief dus nu snap ik er helemaal niks meer van... :cry:

7. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Van de week las ik hier ergens dat iemand met de cb test vals posi testte...wil je niet ontmoedigen hoor, maar cb kan dus ook vals resultaat geven...

balen voor je joh.

8. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Idd dat van de valse test met clear blue, dat was ik.
    1 dag later heb ik ook getest met een test van de kruidvat die gaf negatief aan.

Ik wil je echt niet ontmoedigen hoor maar het kan dus vals zijn met clear blue.

Ik ben dus nu 3 dagen overtijd en heb mezelf voorgenomen om niet te testen voor a.s vrijdag, heb er geen in huis kan er ook geen halen ben namelijk zo ziek als een hond heb al vanaf maandag buikgriep en zit of hang om de 5min op de toilet

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kira, ik ben ook vrij actief op een ander topic en ook daar was iemand die deze week vals positief testte met cb digitaal.. WAt gek zeg.

10. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

sommige vrouwen worden ook ongesteld als ze zwanger zijn... ik zou morgenochtend nog eventjes testen met een andere test...

11. Deebie

Deebie Bekend lid

Sep 29, 2008
    831
    0
    0
    was het een normale ongi?

12. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Als dit werkelijk een VALSE test is zouden jullie echt CB op de hoogte moeten brengen. Straks is er en productiefout gemaakt en zijn er meer vrouwen met een dooie mus blij gemaakt.

13. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb het andersom gehad:
    ik had een positieve test van het eigen merk van kruidvat (wel heeel licht), dat was 's avonds. De volgende ochtend met CB getest: hartstikke negatief en een dag later werd ik ongi :(

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Nou meiden,
    Heb vanmorgen met ochtend urine weer getest en weer met CB en die gaf niet zwanger aan. Ik ga er dus vanuit dat het een valse uitslag was want dat ik het vruchtje verloren ben lijkt me nu sterk.
    Morgen ga ik zeker even contact opnemen met CB om dit te melden. Voel me best lullig want als CB valse uitslagen gaat geven welke zijn dan wel betrouwbaar? Ik dacht dat CB juist een hele betrouwbare was....ook vanwege de prijs...heb gister en vanmorgen bij elkaar dus even 21 euro weggegooid omdat hij vals was en ben uiteraard blij gemaakt met hélémaal niks en dat vind ik het ergste.. :cry:

Share This Page