hehe eindelijk duidelijkheid

Discussion in 'Zwanger worden' started by remes25, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. remes25

remes25 Actief lid

Aug 13, 2008
    180
    0
    0
    nagelstyliste en thuiszorg
    :) Hallo

Na 32 dagen overtijd te zijn geweest en vage testen. Ben ik vandaag weer ongesteld geworden. had ineens erge buikpijn en toen kwam er meteen helder bloed. en niet zo klein beetje ook :( :p

Maar hoe moet ik mijn cyclus eigelijk tellen nu weer? zodat ik mijn vruchbare dagen weet.

groetjess

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    jammer dat je weer ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde! met mooie uitpak!
    Volgens mij moet je dus tellen vanaf je vorige menstruatie dus dan is dat voor nu een hele lange...

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    inderdaad jammer dat je niet zwanger bent maar ook wel fijn dat je nu weer weet waar je aan toe bent en weer kan gaan voor de volgende ronde

4. remes25

remes25 Actief lid

Aug 13, 2008
    180
    0
    0
    moet ik dan tellen van de laatste ongesteld dag tot deze eerste ongi dag? of haha ik niet meer snap

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Je moet tellen vanaf de eerste dag dat je hebt gebloed........Je hebt deze maand dus een zeer lange cyclus......

Succes!

6. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    deze maand is het idd even afwachten, ik had altijd een cyclus van 31dagen, en een tijdje terug was ik ook opeens 3 weken `overtijd` toen weer ongesteld geworden en toen had ik weer gewoon die 31dagen
    het is ff vervelend dat je deze maand niet weet waar je aan toe bent, hopelijk is het volgende maand weer `normaal` voor je ;)

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Zo remes dan ben je wel lang overtijd geweest.
    Gelukkig dat je nu meer duidelijkheid hebt, ook al is het jammer dat je niet zwang er bent.
    Maar heb jij altijd een onregelmatige cyclus, is het niet misschien een optie om naar een gyn te gaan want 32 dagen overtijd is wel heel erg lang.

8. remes25

remes25 Actief lid

Aug 13, 2008
    180
    0
    0
    ja ik heb een normale cyclus van 28-30 dagen. ben ook in dec alweer een jaar gestopt met de pil. Dus ontpillen is het ookniet meer. maar goed ben nu weer ongi.

Dus als ik het goed begrijp moet ik nu tellen vanaf mijn vorige eerste dag ongesteldheid tot gisteren? Omdat ik gisteren ongi ben geworden?

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Eigenlijk wel ja.......Maar dan heb je een zeer lange cyclus.....Als je normaal rond de 30 dagen je cyclus hebt zou ik dat aanhouden......Werk anders met ovulatietesten, weet je in ieder geval wanneer je vruchtbare dagen zijn.

10. remes25

remes25 Actief lid

Aug 13, 2008
    180
    0
    0
    En Heb jij al getest? Zie dat je nu ook al 5 dagen overtijd bent.

Ja heb nog nooit ovulatietesten gebruikt effe kijken hoe dat werkt. je moet je zelf toch ook temperaturen? Misschien stomme vraag maar gewoon de termometer onder je oksel houden of tong haha.

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Geen idee, ik werk (nog) niet met ovulatietesten....Heb mezelf een half jaar gegeven om het "gewoon" te proberen, ga daarna pas aan de ovulatietesten....En na een jaar nog geen resultaat? dan maar eens de huisarts inlichten.....

Ben idd overtijd.....Heb getest (dinsdag) maar negatief......Nog steeds geen ongie......Inmiddels wel 2x 6 druppels bruine troep gehad.....Het wil dus allemaal nog niet echt.....

Frustrerend!

Share This Page