Bedankt voor de reacties allemaal Yinthe/Jinthe gaat hem niet worden We vinden persoonlijk Yenthe dan mooier. We gaan samen nog maar eens over nadenken haha. we hebben nog even de tijd. Best kans dat als ze geboren is dan we dan pas een keuze maken, was bij de jongste ook zo.. konden we ook niet kiezen
Zoals shaneenee zegt: Jasmijn vind ik een leuke naam die er zeker te weten beter bij past maar yenthe is leuker
Onze dochter heet Jenthe, dus mooie naam! Maar Jasmijn is ook altijd al een favoriet van mij geweest, vind mijn man alleen minder. Dus wat je ook kiest, allebei leuk! Vind Jenthe dan net wat stoerder.
Jasmijn! Past het leukst inhet rijtje. En onze dochter heet ook zo Yenthe,mwah, Jinthe vind ik dan leuker !
Ik vind Yenthe een leuke naam. Maar zou dan eerder voor Jent(h)e gaan. Jasmijn vind ik overigens wel leuker bij jullie jongensnamen.
Jasmijn.. of Jasmin.. ik persoonlijk heb niets met Yenthe, maar het scheelt, het is ook mijn kindje niet
Grappig, ik vond Yenthe een hele mooie naam voor onze 1e dochter. Helaas vond mijn vriend het niks, dus is het Jasmijn geworden. Maar Yenthe staat nog steeds op mijn lijstje voor als ik weer zwanger ben en het een meisje wordt. Jouw jongensnamen schrijf ik ook alvast op, die passen mooi bij Jasmijn!
Grappig inderdaad haha. Vind het allebei mooie namen daarom twijfel ik ook zo. Leuk dat je mijn jongens namen leuk vind hihi
Ik vind Yenthe een hele leuke naam, maar Jasmijn ook en naar mijn mening staat dat heel mooi bij de jongensnamen.. jasmijn echt een mooie naam! (Nog nooit bij stil gestaan, maar mag ik 'm op mijn lijstje zetten mocht ik in verwachting raken? )