zwanger...:)

Discussion in 'Zwangerschap' started by boeboe, May 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    hey dames,

heb goed nieuws heb te horen gekregen Na mijn mk van vorige maand da ik dus weer zwanger ben..erg snel voor mijn gevoel maar ben er wel blij mee...alleen ja wat onzeker..is het zo dat symthonen komen en gaan, of zijn ze meestal wel blijvend..?

bedankt voor jullie antwoorden!! :)..ben nu 4 weken geloof ik..moet woe naar VK krijg dan ook waarschijnlijk een inwendige echo..

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Gefeliciteerd!

Heel normaal dat symptomen de ene dag erger zijn dan de andere dag en ze kunnen zelfs een paar dagen afwezig zijn en dan weer terugkomen. Symptomen zeggen niets, dus maak je daar geen zorgen over!

3. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    hey Chocolade koekje (lueke naam trouwens )

dankjewel voor je gerustelling...:) ja ben af en aan onzeker..kan het echt niet helpen..:)

4. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Hoi Boeboe,
    Gefeliciteerd! Ik ben ook meteen na een miskraam zwanger geworden. Was in het begin ook heel onzeker, zeker als ik een dag wat minder klachtjes had. Ben nu alweer 10 weken. Afgelopen week de eerste echo gehad en alles was perfect.
    Maak je niet teveel zorgen, probeer te genieten van deze nieuwe zwangerschap. Je kijkt opeens anders aan tegen het zwanger zijn, niet meer zo onbevangen. Maar met zorgen maken kom je niet verder.

Gefeliciteerd en op naar de 40 weken!

5. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    EDankjewel Saartje!!! en jij ok he Op naar de 40 weken!! ik dacht eerst o jee..ben weer zwanger...totaal niet op gerekend dat het zo snel kan gaan..en jij Schat.ook Gefeliciteerd!! ik gun het iedereen en mezelf natuurlijk zooo!!!!:)

Share This Page