ja he? ik zie m vandaag nog beter dan gister, omdat de test droog is denk ik,. ga morgen of overmorgen weer testen denk ik. ik laat het nog wel weten!! bedankt voor de reacties
gefeliciteerd meid. ik zag het streepje nog sneller dan dat ik had gezien dat je er pijltes bij had gezet! echt super geniet ervan. we horen wel hoe je volgende test is gegaan.
Meid ik zie de streep gelijk hoor1 Van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk om zo snel weer zwanger te zijn, geweldig hoor!
Ik wil niet l*llig doen, maar kan het geen HCG meer van je vorige zwangerschap zijn? Ik weet niet hoe lang zoiets nog in je lichaam blijft. Maar de test die je hebt gebruikt heeft een gevoeligheid van 12 en je streepje is heel erg licht. Dus dan zou het maar om een paar eenheden HCG gaan. Misschien heb je dit nog in je lichaam en is het geen nieuwe zwangerschap. Ik zou een ander merk test nemen en dan over een paar dagen nog eens testen. Als de streep duidelijker wordt, is het een nieuwe zwangerschap. Succes!
heleuuuuuwwwwwwwwwwwwwwww nou naar mijn weten is het hcg enkele dagen na de bevalling compleet uit je lichaam, en de eerste dagen na de bevalling in ieder geval minder dan 5!!! dus dat kan het echt niet meer zijn aangezien sam nu bijna 4 maanden is ik denk dat ik gewoon rustig af moet wachten en vrijdag nog eens moet testen....
ik wil ook niet vervelend doen. maar toen mijn dochter 5 maanden was, heb ik ook een posi test gehad. 2 zelfs! precies hetzelfde zoals die van jou eruit ziet en binnen de tijd. het waren die van kv 2 voor 5 en bleek na een echo toch echt niet zwanger. hoop voor je dat het voor jou wel gewoon zo is. inderdaad over een paar dagen weer testen en kijken of de streepjes duidelijker worden
spannend hoor! ik heb ook na 3 maanden getest want ik dacht zwanger te zijn maar die was negatief, en na 6 maanden dus wel positief want ben nu toch echt zwanger. hopelijk ben je ook gewoon lekker zwanger. ik heb trouwens met de digitale test getest dat voelde voor mij wat zekerder. hou ons op de hoogte.
Van harte gefeliciteerd ! Ik was nieuwsgierig en ben aan het googlen geweest: http://9maand.be/zwanger/zwanger/whcg.php een tabel met hcg waarden http://www.kiesbeter.nl/medischeinformatie/hcg/hcg/nvkc/ hier staat ook het volgende: Enkele weken na de bevalling is hCG niet meer meetbaar. Dus volgens die gegevens, een positieve test = zwanger !! En als je weer een positieve test hebt, dan bel je toch de VK op ! Om een echo te vragen of het echt zo is ?! Wauw, super toch !! Spannend....
nou ik heb net weer een vroege predictor gedaan en totaal geen streep te bekennen!!! ?????????!?!?@@#$%$ ik snap er niks meer van...... raar he? hoe kan dat nou weer?
die kv testen heb ik laatste tijd wel vaker berichten van gehoord. dat die vals positief uitsloegen. bij mij ook. doe anders CB digitaal met indicator.
Hej! Ik wil je geen valse hoop geven, maar toen ik in februari teste heb ik ook gehad dat de 1 duidelijker was dan de ander. Bij de eerste zag een nog onduidelijker streepje dan op de foto, mijn vreind zag hem niet eens. De 2e was iets duidelijker, maar de 3e gaf weer niks aan.. Werd er gek van! ( ik heb in totaal 20 testen gedaan ) Haha ik geloofde het niet.. En uiteindelijk na eventjes wachten, ja dan knallen de streepjes eraf. Kmoet trouwens ook zeggen dat ik aan het begin langerr moest wachten dan de gebruikelijke 3 minuten, soms wel een half uur. Ik haalde de test altijd uit elkaar om het beter te zien, en na een tijd kwam er 'ookal was die heeeel onduidelijk' een streepje. En ik ben toch echt hartstikke zwanger, euuhh, bijna uitgeteld. Succes! Ik duim voor je!!!!! LiefSs