Hallo dames, graag jullie hulp: Wij verwachten in juni ons 2de kindje, en zoeken nog een jongensnaam Meisjesnaam hebben we al jaren.. en willen die ook graag gebruiken mocht het een meisje zijn.. Maar voor een jongen vinden we het moeilijk! Ik ben half Engels, dus de naam moet ook in het engels kunnen worden uitgesproken.. Maar we willen ook niet gaan rijmen, met een naam dat ook op NO eindigd.. Succes, en bedankt!
Misschien zit hier wat tussen..? Alan Alex / Alec Ashwin Brendan / Brandon Brian Dave / Davy / Davey Dean Devin Dion Dyllan / Dylan Ferry / Ferron / Ferran / Pherry / Pheron / Pherron Gavin / Gavyn / Galvin / Galvyn Jason / Jace Jeremy Jordy Joshua / Josh Justin Kay Kaylon Keoni Kyan / Kian Kyllian Leroy / Roy Levi Marlon Marvin Mason Melvin Milan Noury Quin / Quint / Quinten Rowen / Rowin Ryan Sean / Shawn Vico Youri
ja voor mij is dat niet erg. maar ik woon in het zuiden, en dan als ze die naam willen uit spreken klinkt het meer als : Josjewah! haha
hier idolaat van Joshua haha daarom heet mijn zoon ook. mijn andere zoon heet Jeremy. moet zeggen deze twee namen hoor je iig niet zo snel op straat en dat vinden wij erg fijn moet ik zeggen.
Ik vind Joshua een erg leuke naam! Zeker voor een baby met Engelse roots Wat ik zelf ook erg mooi vind is Logan of Sebastian, maar dat moet maar net ook jouw smaak zijn!
ja dat willen we weer ...een naam wat je niet vaak hoort ..net als rivano! logan vind ik ook leuk maar manlief niet
Rivano en ... Oscar Felix Oliver Caiden/Kayden Brodie/Brody Bryson Austin/Austyn Dion/Dyon/Deon Kieran/Keon/Kian Bailey Aiden/Ayden Jamie Bradley Brady Brayden, Caleb Boaz/Boas Cody Ramsay/Remzi Daley Colin/Collin Evander Lysander Dean Devin/Devon Torin/Toran Nolan Dempsey Duran Dylan Amos Dorian Kenan Ezra Idris Jadon/Jaydon Joas/Joaz/Joash Jonas/Jonah Joachim/Joaquin Jeremy Jesse Jelani Kenyon Mason/Macon Marcus Micah Mikai/Mikay/Mykai Miro/Myron/Miron/Miran Milan Otis Owen Redouan Ryan Riley Silas Timo/Timon Tyler Troy Connor... Succes!!!
Sylvan Jaiven Scot Dean Ryan Jason Dylan Reynaldo Danito Kyle Kay Colin deacon Justin Mason Tarell Ty Giam / n Lendon Bradley Brandon Fernando Julian Dani Jessy Djordy Jordan Jamie Liam Wesley