Zwanger van de derde!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door acnaib, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Naar 1,5 jaar nadenken of er wel of geen derde zou komen, omdat mijn man 2 genoeg vond, ben ik nu toch zwanger van de derde!
    Dat is nu eenmaal het risico als je zonder voorbehoedsmiddelen vrijt!
    Maar de laatste 2 maanden had ik bij mezelf eigenlijk vrede gesloten dat het er 2 zouden blijven. We zouden een mooie speelzolder maken voor onze 2 jongens en konden blijvn leven zoals we nu doen.
    Nu dus een beetje onverwachts deze uitkomst en zie ik alleen ff praktische problemen zoals hoe reageert me man erop, hoe passen er 3 stoeltjes in de auto, slaapkamer bijmaken en dat soort dingen.
    Pffff, eerst maar eens even laten bezinken............

2. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Allereerst toch een voorzichtige gefeliciteerd!
    Ga je het vandaag wel meteen aan je man vertellen?

Succes in ieder geval met alles!!

3. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    We hebben het er al wel over gehad van de week omdat ik overtijd was. Dus helemaal onverwachts komt het niet. Maar ik ben geen type dat me mond kan houden dus waarschijnlijk ga ik het straks wel zeggen......... Of ik hou het nog een dagje voor mezelf om eerst zelf te wennen;)

4. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Net me man verteld dat het nu toch echt waar is en...................hij lachte!
    Dus: Wij zijn zwanger van ons derde! Hoera!!!:D

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super!!!! Ja zou stom zijn geweest als hij anders had gereageerd hij was er ook bij toch hahahahaha
    Maar wat leuk voor je...hier gaan we er na deze maand ook weer voor.....ook mijn vriend vond de 2 meiden eigenlijk wel genoeg maar heeft zich gelukkig toch bedacht.....

Gefeliciteerd!

6. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Gefeliciteerd!
    Zelf zijn wij hier ook zwanger van onze 3e.........

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

8. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd :)

9. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Gefeliciteerd! Fijne zwangerschap!

10. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi gefeliciteerd!
    mijn verhaal lijkt precies op die van jou, ook bijna twee jaar nagedacht wel of niet toch knoop door gehakt en het was de eeste ronde raak 1 aug getest en een dikke streep er ging heel wat door mij heen heb ik wel de goede beslissing gemaakt en is het leeftijds verschil niet te groot van de andere twee kinderen ben zelf al 31 enz.... do 23 aug eerste echo ben het bangst om te horen dat het niet goed zit of dat het niet gezond is soms denk ik ik heb nu twee gezonde kinderen waarom ben ik daar niet tevreden mee ben ik wel natuurlijk maar wou zo graag nog 1 keer zo mooi wondertje mee maken maar vind het wel heel eng.

11. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!

12. sandy590

sandy590 Lid

29 feb 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste mama,

leuk dat jij precies t zelfde had als wij. wij krijgen de derde als t nu goed blijft gaan... ben net zes weken en 1 dag. wij krijgen ook de derde. Onze oudste jongen heeft nu een zolderkamertje. pas af. Alex onze jongste jongen is naar nick zijn oude kamer. nu plek over voor nr drie....onze laatste.

13. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ann31: ja, onze verhalen lijken erg op elkaar! ben ook erg bang dat het nu niet goed zit daar binnen ofzo. En dat ik idd blij moet zijn met 2 gezonde kinderen. Maar ik wilde ook nog graag 1 keer zo'n hummeltje en mijn hart is er groot genoeg voor.
    Wat fijn dat je de 23ste al een echo hebt. Ik heb de 27ste pas me eerste afspraak dus moet nog langer in spanning zitten:(

14. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja aan de ene kant fijn al zo snel maar hopelijk is er dan al wel wat te zien je kunt ook nog een echo te vroeg hebben dat ze bijv.. het hartje nog niet zien/horen. Dan kun je beter hebben dat je zeker weet dat je 8 weken heen bent ofzo.En wat denk je ga ik vanavond een paar berichtjes lezen op het forum over vlindertjes jeetje dat moet je ook niet doen echt heel triest voor die meiden, word je alleen maar onzekerder van en dat ben ik al van mij zelf. ik heb een dochtertje van 5 en een zoontje van 8.

15. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ja, dat soort dingen kun je maar beter niet lezen, daar wordt je zelf weer erg onzeker van al is het de realiteit!
    Ik heb 2 zoontjes van 3 en de tweede wordt in november 2!

16. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Van harte gefeliciteerd meid! :D

17. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk! jij hebt ze dan wel mooi op elkaar.
    Hoe voel jij je verder ik heb mega zere borsten vraag me zelfs af of er geen ontsteking in heb maar dat kan toch alleen als je bevallen bent?? verder voel ik mij niet zo heel fit vol gevoel en droge mond met mijn andere twee zwangerschappen had ik nergens last van zo zie je maar weer het kan ook anders.

18. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik heb echt nergens last van. Vorige week wel wat gevoelige borsten en wat krampjes, maar nu niks meer.
    We ben ik om 12.00 uur helemaal uitgeteld en doe ik ff een dutje als de jongste op bed ligt.
    Vanmorgen nog maar een keer een test gedaan:)
    Omdat ik me helemaal niet zwanger voel, maar er verscheen een dikke streep dus maar weer gewoon afwachten tot die eerste echo.

19. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Proficiat!! Misschien nu idd alleen praktische dingen, maar heerlijk toch om nog een keer zwanger te mogen zijn en nog zo'n wondertje te mogen verwelkomen.
    Geniet ervan.

20. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Van harte gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina