zwanger of niet..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chrissiej2, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissiej2

3 feb 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal.

ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen
    ik ben een maand van de pil af en heb deze maand geen beschermende seks gehad.
    ik ben nu 8 dagen overtijd gister test gedaan en deze was negatief..

wat moet ik nu doen??

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi,

Het kan goed dat je nog aan het ontpillen bent. Je cyclus is dan zodanig grillig nog dat het niet gelijk weer allemaal regelmatig is.
    Wacht het nog eventjes af, en doe als het weer uitblijft nog een testje. Heb je wel met ochtendurine getest overigens? Mocht je wel zwanger zijn en het is pril, dan kan het zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was. Hoogstwaarschijnlijk ga je nog gewoon menstrueren hoor, maar goed je weet het niet.
    Hoe was je cyclus voor je begon met de pil? Erg onregelmatig? Dan kan het ook dat zijn weer. De ene vrouw heeft geen last van ontpillen, de andere wel....

Succes!

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    mijn cyclus doet ook gek ben ook een maand van de pil af
    ik zou nog even wachten een week zet het niet door je ongi dan zou ik nog een testje doen :)

4. Chrissiej2

3 feb 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    altijd regelmatig ongesteld.
    ik weet niet of het ontpillen is want ik ben 4 jaar terug begonnen aan de prik pil en na een jaar ben ik er mee gestopt en werd meteen die maand daarna ongie terwijl de meeste vrouwen wel 6 maanden nodig hebben om weer ongie te worden...

wanneer zou jij mij aanraden om een test te doen???

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik zou ook nog een weekje wachten wat SuusD ook zegt. Wil je graag zwanger raken?!
    Dan hoop ik het uiteraard wel voor je, maar een maand na het stoppen met de pil kan het toch zijn dat je lijf weer even moet opstarten zeg maar.;)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik denk niet dat je zwanger bent, of je hebt pas net je ei gehad. Ik testte met 2 dagen overtijd s'avonds positief, met cb digitaal. Dat hcg bouwt snel op ;)

7. Chrissiej2

3 feb 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    okee!! ja we willen het wel heel graag..
    ga ik volgende week test doen laat ik het jullie nog wel weten!!

dank jullie wel

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Succes, we horen het wel!!! Benieuwd of het toch zo is! Kleine kans denk ik maar het kan!....

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik ben trouwens 2 dagen na het stoppen ongi geworden :)

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aangezien je net pas een maand geleden gestopt bent met de pil, kun je eigenlijk nog niet spreken van overtijd zijn. Je weet je natuurlijke cyclus immers nog niet? Die is maar zelden direct weer 28 dagen. De meeste vrouwen hebben eerst een kortere of langere cyclus.

Dit komt allemaal doordat je gestopt bent met de hormonen van de pil. Je lichaam moet het nu allemaal weer zelf gaan regelen.

Heb je je eerste natuurlijke menstruatie al gehad of alleen nog maar de pilbloeding zoals je die altijd krijgt in de stopweek?

Gewoon af en toe een zwangerschapstest doen en lekker door blijven klussen.

11. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    als je over paar dagen nog niet
    ongi bent nog x testen is dienega,ha bellen
    bloedprikken op hcg

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    En Chris? Ben je al ongesteld??? Of niet?....

Deel Deze Pagina