Wie heeft er voor mij een foto van een kv test die rond de 8-9 weken zw.schap nig gedaan is ( zullen er niet veel zijn want de meeste vertrouwen dan wel op een goede echo ) Heb het idee dat mn testen eindelijk ( zie mn onderschrift ) af gaan lopen Maar ben benieuwd hoe hij bij anderen knalt met deze termijn
Dat je testen na een bepaalde zwangeschapsduur aflopen is normaal. Het stomme is namelijk dat als je een hoog hcg waarde hebt de testen dit niet goed meer kunnen verwerken en je testen zullen daardoor (hoe stom het ook klinkt) lichter worden. Het is dus niet zo dat als je een hoog hcg hebt je test dan enorm knalt bij 9 wkn, hij is juist lichter. Ik geloof dat Chantal? Hier op de site met 6 wkn al lichte testen had, ze bleek enorm hoog hcg te hebben. Helaas kan je niets anders dan afwachten, stekte meis.
Daarom ben ik juist op zoek naar een vergelijken de foto met deze termijn ik heb geen idee hoe de gemiddelde test er rond deze termijn uit ziet Ik kan nog niet terecht voor curretage Heb heel af en toe wat super licht bloedverlies Dus het aflopen van een test is het enige dat me op dit moment wat "houvast" geeft Hoe stom dat ook klinkt
Ik heb het gehad dat mijn test met 6 weken de helft lichter was.. Ik schrok me rot en las dat het inderdaad door de hoge hcg waarde kon komen.. Vervolgens heel veel gaan drinken en met ongeconcentreerde urine nog een keer getest zodat er minder hcg in zat en toen was de test weer donkerder.. 4 dagen erna had ik een mooi kloppend hartje op de echo
Het gaat niet om hoop op weer een donkerdere test Een kloppend hartje gaat er nooit komen bij deze zw.schap Ik HOOP nu juist op aflopende testen omdat ik op een mk wacht en ik nog niet terecht kan voor curretage
Je gaat geen negatieve test krijgen...zelf ook een ma gehad en 2wkn namen curretage testte ik nog steeds positief... Een miskraam zie je niet aankomen,met testen...helaas! Wil je wel heeeeelveel sterkte wensen met dit verlies!
Zolang het vruchtje, en een eventuele placenta, nog in je lichaam aanwezig is, blijft het HCG produceren. Je HCG zal daarom pas gaan dalen als het of afgestoten of weggehaald is. Testen heeft daarom geen enkele zin, helaas. Je kunt na de curretage of miskraam nog wel zes weken positief blijven testen. Sterkte!
Ik ben vorige week vrijdag gecuretteerd en mijn test knalt nog net zo hard als voor de curettage. Ik denk dat het idd ook nog wel even duurt voordat het hCG echt uit je lichaam is. Ik was trouwens 8w2d. Heel veel sterkte.
ik heb ook getest rond dat termijn en idd ook veel lichter, maar dat kan komen omdat je zoveel hcg hebt dan dat de test aankan. heb het ergens gelezen met uitleg en klonk erg logisch (na uitleg). is al eerder gezegd. een uiteindelijke miskraam komt als je lichaam het seintje krijgt dat het vruchtje niet goed is. hoe verder je bent des te meer hcg nog in je lichaam zal zitten ondanks feitelijke miskraam. Zolang vruchtje en placenta nog aanwezig zijn in het lichaam wordt er nog hcg geproduceert. pas als die productie stopt neemt hcg daadwerkelijk af. hcg aanmaak zal hoogstwaarschijnlijk wel afnemen en wanneer dat stopt komt alles los, maar hcg is dan nog wel in het lichaam van wat er al aangemaakt was. aangezien al hoge hoeveelheden aanwezig was. ik verwacht niet dat je kan stellen dat je eerst negatief moet testen voordat de miskraam op gang gaat komen. helaas kun je hiermee dus niet kijken wanneer het zover is. heel veel sterkte