Dank voor het kijken Ik heb nu geen testen meer, ik kijk even wat die lichtbruine afscheiding gaat doen. Als het nu hierbij blijft ga ik morgen weer testjes halen en idd eens in de middag testen. Betty dat de action wit blijft kan ook goed zijn omdat die toch niet zo gevoelig is als de kruidvat
Jazeker, met zo'n kv test verwacht je (nog) geen positieve action test. Ik zie ze, ben ook bekend met de indrogers, maar vind het er toch hoopvol uitzien. Spannend.
Sla even een dagje over met testen meid. Zo maak je jezelf alleen maar onzeker. Hopelijk zet het niet door en heb je overmorgen een duidelijkere test in handen!
Beeb ik deed de test van vandaag juist om te kijken of die van gister wel "iets" was snap je... En tja als je eenmaal zo'n test hebt ga je je vanzelf gek maken Ik zie wel ... Ik wacht af en hou jullie op de hoogte
Ja ik snap je. Maar je zegt net dat als de afscheiding niet doorzet dat je morgen nieuwe testen gaat halen en in de middag gaat testen. Daarom zei ik, sla een dagje over. Hcg verdubbel in 1 1/2 - 2 dagen. Dus als je morgen over zou slaan zou je vrijdag al een veel duidelijkere test moeten hebben. Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt hoor
Hier is donkerder opdrogen een goed teken en minder donker opdrogen eenn minder goed teken. Dat laatste lijkt gebeurd te zijn, maar je bent nog vrij vroeg.
Hij droogt wel duidelijker op Maar ik ga ook langzaam vermoeden dat het geen echte streepjes zijn... Beeb is niet mijn eerste test, ik weet hoe het werkt
Zie ook op die van vandaag een streepje en best duidelijk. Lastig, heb zelf nooit indrogers gehad en het is ook al even geleden dat ik voor het laatst getest heb