Weet ik toch wist dat jullie het niet zo nou namen met anticonceptie denk dat jullie beide nog een mooie kinderwens hadden te vervullen geweldig Nu maar hopen dat dit niet weer zn dwarsligger word als zijn/haar broertje haha.
Ja dat besef ik me nu ook.....aug toch? Jeetje hahahaha... En thx Ook wel erg speciaal, 2 jaar geleden precies op hetzelfde moment positief getest allen helaas een mk geworden. Deze keer gaat gewoon helemaal goedkomen (zeg ik heeeeeel hard want beetje bang ben ik toch wel) En het moest echt zo zijn
Wauw Jolina, wat lees ik, zwanger van de vierde! Geweldig, gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst!
Wauw wauw wauw !! Ik zag net een reactie in een topic van jou voorbij komen en ik lees dus je handtekening of hoe zoiets heet haha. Ik denk hup snel kijken. Wat leuk lieverd van harte gefeliciteerd !! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en je een fijne zwangerschap krijgt. Knuff!!
En ik denk inderdaad augustus ik wist 5 dec dat ik zwanger was en 21 augustus bevallen jij bent ruim een week eerder dus zou denk ik begin /half augustus zijn
Ahhh thx meiden superlief! Ja toch ze gaan goed he, oké niet echt heel veel duidelijker dan gister maar dat hoeft ook niet. Maar jeetje ik voel gewoon dat het goed zit maar ook is het weer zo onzeker he... Net nog een pakje kruidvat gehaald en een clearblue. Wil morgen niet testen en dan pas zaterdag en dan misschien gelijk de cb. Het zal even onzeker blijven dat is toch normaal weer. Maaaaaar ik ga het steeds meer geloven, maar het is even anders omdat we niet bezig waren voor een wondertje. Ja oké een keer niet vellig gedaan en dat was de voltreffer... Dit is nu deze zaterdag 14 dagen geleden dus ik ben ook nog vroeg. Ik dacht die vrijdag iets van een ei gevoeld te hebben ..
Wauw Jolina, ben je nu alweer zwanger? Gaat snel bij jullie zeg gefeliciteerd! Ik ga je topic volgen, ben benieuwd naar je testen van de komende dagen, spannend!
Ze lopen mooi op Jolina. We lopen ook bijna gelijk. Ook lekker in de zomer uitgerekend de maand augustus. Ben benieuwd naar je clearblue!