Direct een vette streep of geleidelijk?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lolieken, 5 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik ben een groentje wat de ovulatietesten betreft. Dus ik vroeg mij af heb je op een dag een vette streep zonder aanleiding? Of kan het ook wel geleidelijk aan met de dag een beetje donkerder worden? De tweede optie lijkt me de fijnste. :)

De bijsluiter is duidelijk. Geen of Lichter streepje is negatief. Bij een zwangerschapstest zou ik met het tweede al héél héél blij zijn. :)

Zijn er eigenlijk mensen die ooit compleet geen streep hebben. Want toen ik de testen uitprobeerde vorige cyclus (2 testen uit nieuwsgierigheid) had ik ook altijd een héél licht streepje (zat op het einde van de cyclus)

Nu met mijn nieuwe cyclus zit nu op dag 11 (lange cyclus) is het streepje al wel een stuk duidelijker dan vorige keer op het einde van mijn cyclus. Maar geen streepje heb ik nog nooit gehad.

Dankjewel dames!

2. Trees

Trees Niet meer actief

Bij mij werd het tweede streepje geleidelijk donkerder tot ik een knaltest had. Ik had altijd een licht tweede streepje op mijn ovulatietest. Zelfs na mijn eisprong nog. Veel vrouwen hebben bijna altijd wel wat LH in hun urine zitten en vandaar dat de test altijd reageert.

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Gelijk, en bij de kv en duitse testen kwam zelfs eerst het testlijntje en daarna de controle maar bij de meeste ovulatietesten mag je pas na 5 minuten aflezen dan is hij goed droog, het werkt iets anders dan de zw testen, je mag ook geen ochtendurine gebruiken.

Groetjes Wilma26

4. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik ben al blij dat er toch "iets" in mij zit van het juiste hormoon. :D Moet voor jullie belachelijk lijken maar ik krijg dus maar 2 a 3 keer een eisprong per jaar en wil die dus echt te pakken krijgen.

Voorlopig ook te vroeg voor de gyne. Maar ik denk ook de boot af te houden. Ik heb een prachtige dochter en ik weet dat dit mijn lot is al van jongs af aan. Dus doe ik het zo maar. Ik zoek hem dus zelf wel. ;)

Vandaar dus dat ik al blij was dat hij verkleurde! :)

Ben nieuwsgierig naar de komende dagen. Ben ook met teunisbloemolie aan de slag dus wie weet helpt het allemaal wel!

5. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Daarnet maar een héél vaag streepje. Was dus veel lichter dan dat van gisteren. Daar hoef ik mij toch niets van aan te trekken toch?

Hoop zo op een vette streep deze maand. Het zou een complete verrassing zijn (ook voor ons met mijn lange cyclus) maar oh zo welkom. Het zou een mooi verjaardagscadeau zijn en super speciaal want mijn verjaardag is net op kerstmis. :)

6. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gisteren een licht streepje en vandaag een dikke vette streep!!!
    (Gisteren wist ik wel dat het er dus aan zat te komen)
    Dusseh... Aan de slag maar weer! :D

7. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    ben 3 dagen geleden ook begonnenmet eerste x testen, echt een heeeeel licht streepje bijna niks eigenlijk en vroeg me hetzelfde af zo van is hij ineens dik? maar dat kan dus.. nou afwachten maar dan!

succes meiden

8. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Wil jullie ook véééééél succes wensen. :)

Ik hoop dus ook dat ik plots eens een vette ovu streep ga hebben. Maar ik ben pas begonnen dus ik heb nog wat tijd. ;) Ik hoop te hard voor deze maand. Als je weet dat mijn vorige twee cyclussen 3 maanden!!! waren. Maar hopen mag denk ik dan en ik hoop deze keer op een iets of wat normalere cyclus! Dus kom maar op verjaardagscadeautje! Verder hoef ik niets. ;)

9. Baby4Us

Baby4Us Lid

2 dec 2009
    67
    0
    0
    Ik doe deze maand ook sinds het eerst ovulatie testen gebruiken, maar bij mij is tot nu toe niets te zien, ik zou morgen mijn eisprong hebben, dus hoop dat ik dan ineens een dikke vette streep zie!

10. misa

misa Niet meer actief

Hoihoi!
    Ik heb 1x met ovu-testen gewerkt (kruidvat). Toen was er bij mij steeds wel een heeeeel vaag streepje te zien en werd het langzaam meer en duidelijker de volgende dagen. Ik heb dan ook 2 a 3 dagen gehad waar de streep erg donker was en waar het goed zoeken was welke nou het meest donker en dus positief was.
    Deze maand probeer ik weer (sensitest), maar ben nog niet zover blijkbaar. Ik blijf testen!

Liefs jois

11. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Ha!
    Afgelopen maand voor het eerst ovu testen gebruikt. Ook wat verschillende dat is niet echt handig natuurlijk. Maar op een gegeven moment had ik toch een test waar niets meer op te zien was, behalve de controlestreep dan (sensitest).
    Dus helemaal niets kan dus blijkbaar toch ook wel.
    Deze maand weer gebruiken, 1 merk, heb ze van sensitest gekocht.
    Succes

Deel Deze Pagina