En daarbij lees ik dat er een dode is gevallen in Gelderland (Wolfheze). Dode door storm in Gelderland | NOS Hoe ervaren jullie het? Hier in het noorden van het land valt het me allemaal reuze mee. Vanmorgen een beetje gerommel in de lucht gehoord, verder ook wel zonnig geweest en op dit moment gaat er nog maar net een dikke grijze wolk over mijn woonplaats met regen. Maar storm kun je het niet noemen.... In welk deel van het land woon jij en hoe gaat het daar?
Hier in Haarlem waait het wat, om nou over een zware storm te sprekend? Neee... Ik woon toch redelijk dichtbij de kust (Bloemendaal/Zandvoort)
Ik zit nu in Brabant (regio Helmond) en ik vind het ook nogal meevallen. Mijn vader komt net terug uit Zwolle en onderweg was het wel zwaar rijden. Hij hoorde op de radio dat er allemaal wegen waren afgesloten ivm bomen op de weg. Maar ik kan me daar niet zoveel bij voorstellen. Beetje onprettig idee dat ons huis in Gelderland staat en daar nu niemand meer is.
Ik woon in midden van t land en ik vind het wel hard waaien en de hele dag regen. Mistroostig zeg maar!
Ik woon in amsterdam. Best erge storm was het, nu is het wel minder. Mijn man was onderweg naar werk met de tram en hij zei dat een boom op de tramrails was gevallen
Hier gaat het helemaal los. Ik ben jarig vandaag. Nou heb in al die 34 jaar nog nooit zo'n verjaardag gehad
Hier in Den helder en julianadorp is het chaos. Tig bomen en takken om. Bomen op huizen gevallen. Ook in mijn tuin flinke takken van de bomen.
Hier in Den Bosch niks aan de hand. Beetje miezer, vanochtend wat hardere regen maar dat was het dan ook weer. Mag hopen dat ze geen code rood voor dit deel van Nederland hebben uitgeroepen anders kan je dat hele codesysteem niet meer serieus nemen.
Hier was het aardig goed aan het waaien. Omgewaaide bomen, waterpark wat van het strand was weg gewaaid etc. Waait trouwens nog steeds wel goed maar de zon schijnt wel Woon in het zuiden van Zuid holland trouwens
Mwoah hier ging het wel even goed los. Gevaar zit 'm in al dat groen aan de bomen. Veel omgewaaide bomen hier in ieder geval.
Hier ook prijs (omgeving Zwolle) Omgewaaide bomen, overal takken op de weg, twee stenen muurtjes in de straat achter ons zijn kapot gewaaid. Van die ouderwetse lage muurtjes om een voortuin heen zeg maar. Brandweer hier is de hele dag al druk met uitrukken
Ik woon ook in brabant maar hier ging het wel flink te keer hoor....verschillende mensen schade hier door losslingerende en vliegende dikke takken vande bomen enz. Maar ik woon volgens mij aan de andere kant dan de voorgaande brabanders.
Hier delft en hier echt wel omgevallen en om gewaaide bomen de weg ligt bezaaid met takken en bladeren. Maar ben niet buiten geweest zag alles via facebook voor bijkomen in Den haag zijn er bomen op huizen gevallen ect ect. Dus ja een aardig stormpje. Ook nog nooit echt mee gemaakt een juli storm ben 41 jaar.!
Ik woon in Twente maar hier gebeurt weinig bijzonders eigenlijk. Mijn paraplu klapte wel gelijk om maar omgewaaide bomen ofzo heb ik niet gezien. Ik ben er niet van onder de indruk in ieder geval. Miezeren doet het wel al sinds een uur of twee.