Mini Cooper loopauto rood | LoopautoStore Maar is zoiets echt het geld waard...? Wat vinden jullie? Ben eigenlijk op zoek naar ideeen voor zijn 1e verjaardag... (hierbij staat vanaf 2)
Heel leuk!! Ze zijn degelijk en kunnen een stootje hebben. Wij hebben een mini trapauto, ook al zo leuk
Sjeu...wat duur! Maar als ik het geld had, wist ik het wel. Heel mooie loopauto. Maar ik denk nog veel te groot voor een 1-jarige. Zal nog wel vrij lang duren voordat hij met beide beentjes erop kan zitten en vervolgens met de voetjes de grond raakt en ermee kan "rijden"/lopen. Bovendien lijkt het me ook nog vrij zwaar om mee te lopen. Deze is namelijk ook van Puky. Wij hebben een andere loopauto van Puky (gekregen) en die is ook vrij breed, hoog en zwaar. Zelfs Aiden met zijn ruim 2 jaar kan er nog niet goed mee overweg, helaas.
Wij-hebben deze in de Audi versie. Staat al een jaar of 3 buiten, doet het nog super en ziet er ook nog steeds goed uit.
Haha, ik snap wat je bedoelt. Het is supergaaf om te zien, vooral voor volwassenen. Volgens mij maakt he voor het kindje niet zo veel uit, als er maar wielen onder zitten en de carosserie natuurlijk stevig is. Niet de bedoeling dat je de cooper al meteen weer moet laten uitdeuken. Ik zag laatst deze...bij het Imaginarium, zou ik zelf wel willen hebben. Helemaal belachelijk duur!!! En je kindje hoeft niks zelf te doen, want elektrisch.... Niks aan dus Electrische Fiat 500 speelgoedauto blauw Fiat 500 Ride On Blue
Het ligt eraan hoe vlot je kindje is, denk ik. Mijn oudste liep met 14 maand los en zat tussen de 12 maanden (houten loopauto gekregen) en 15 maanden voor het eerst zelf erop. Ik weet niet hoe oud hij precies was, maar wij zijn 2x verhuisd en in die tussen periode zat hij hij er voor het eerst op. Sinds dat moment, en nog steeds, dikke pret ermee. Wij hebben deze; I'm Toy houten loopwagen politie | Aanbieding bij SpeelgoedindeTon.nl Onze jongste loopt of staat nog niet, maar trekt zich er wel aan op (op zn knieen)
Ja, dat ook. Maar ook hoe groot je kindje is . Het moet wel met beide beentjes op de grond kunnen komen wil het vooruit kunnen komen namelijk. Aiden is bijvoorbeeld echt niet klein, maar die Puky die hij heeft, heeft een vrij brede zit. En dan hang je alsnog met je voetjes boven de grond. Die Fiat vind ik echt gaaf trouwens!
Oh trapauto is ook gaaf ja, voor over paar jaar http://vettedeals.nl/index.php/blauwe-mini-cooper-cabrio-trapauto-bij-de-trapautoshopnl/ Nog even nachtje over slapen of ik echt verliefd ben of het alleen een fling is
Wij hebben een vergelijkbare van BMW. We hebben hem gekregen toen de oudste 1,5 was en toen kon hij er al prima op overweg. Hij is nu drie jaar later nog steeds populair bij mijn zoontjes en ziet er nog als nieuw uit. Al slepen inmiddels hun benen wel wat over de grond Voor ons absoluut het geld waard!
Die Fiat is leuk! TS, wat jij hebt met die Mini, hadden wij met een Mercedes. Ons zoontje heeft deze van opa en oma gehad voor z'n eerste verjaardag. Toen kon hij nog niet goed met z'n voetjes bij de vloer, maar een 3-4 maanden later wel. Gaat om deze: Big Mercedes Benz SLK | Loopauto.nl
Hihi en wat vinden jullie dan van een loopvliegtuig? http://www.loopautostore.com/sites/loopautostore.com/files/styles/large/public/images/product/LAS-012_1_Marquant-loopauto-Vliegtuig-roze_3.JPG?itok=XHUVgGpv
Nu mijn man nog overtuigen, die vindt het te duur Vind ik eigenlijk ook, maar ik wil m ik wil m! Erg he... Gelukkig heb ik dat niet elke week