Ok, ben verliefd - loopauto!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door botervliegje, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
  2. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Heel leuk!! Ze zijn degelijk en kunnen een stootje hebben. :)
    Wij hebben een mini trapauto, ook al zo leuk:D

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Sjeu...wat duur! Maar als ik het geld had, wist ik het wel.
    Heel mooie loopauto.

Maar ik denk nog veel te groot voor een 1-jarige. Zal nog wel vrij lang duren voordat hij met beide beentjes erop kan zitten en vervolgens met de voetjes de grond raakt en ermee kan "rijden"/lopen. Bovendien lijkt het me ook nog vrij zwaar om mee te lopen.

Deze is namelijk ook van Puky. Wij hebben een andere loopauto van Puky (gekregen) en die is ook vrij breed, hoog en zwaar. Zelfs Aiden met zijn ruim 2 jaar kan er nog niet goed mee overweg, helaas.

4. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Wij-hebben deze in de Audi versie.
    Staat al een jaar of 3 buiten, doet het nog super en ziet er ook nog steeds goed uit.

5. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Haha, ik snap wat je bedoelt. Het is supergaaf om te zien, vooral voor volwassenen. Volgens mij maakt he voor het kindje niet zo veel uit, als er maar wielen onder zitten en de carosserie natuurlijk stevig is. :D Niet de bedoeling dat je de cooper al meteen weer moet laten uitdeuken.

Ik zag laatst deze...bij het Imaginarium, zou ik zelf wel willen hebben. Helemaal belachelijk duur!!!:$
    En je kindje hoeft niks zelf te doen, want elektrisch.... Niks aan dus :D

Electrische Fiat 500 speelgoedauto blauw Fiat 500 Ride On Blue

6. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Het ligt eraan hoe vlot je kindje is, denk ik.

Mijn oudste liep met 14 maand los en zat tussen de 12 maanden (houten loopauto gekregen) en 15 maanden voor het eerst zelf erop. Ik weet niet hoe oud hij precies was, maar wij zijn 2x verhuisd en in die tussen periode zat hij hij er voor het eerst op. Sinds dat moment, en nog steeds, dikke pret ermee.

Wij hebben deze; I'm Toy houten loopwagen politie | Aanbieding bij SpeelgoedindeTon.nl

Onze jongste loopt of staat nog niet, maar trekt zich er wel aan op (op zn knieen)

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja, dat ook. Maar ook hoe groot je kindje is :p. Het moet wel met beide beentjes op de grond kunnen komen wil het vooruit kunnen komen namelijk.

Aiden is bijvoorbeeld echt niet klein, maar die Puky die hij heeft, heeft een vrij brede zit. En dan hang je alsnog met je voetjes boven de grond.

Die Fiat vind ik echt gaaf trouwens!

8. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als hij groot genoeg is, je hebt het geld en hij kan lopen...Ga ervoor :D

9. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
  10. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Die fiat 500 zou ook wat voor dochterlief zijn! Kunnen we een hele garage beginnen :p

11. Filifjonka

Filifjonka Actief lid

13 jun 2012
    177
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben een vergelijkbare van BMW. We hebben hem gekregen toen de oudste 1,5 was en toen kon hij er al prima op overweg. Hij is nu drie jaar later nog steeds populair bij mijn zoontjes en ziet er nog als nieuw uit. Al slepen inmiddels hun benen wel wat over de grond ;) Voor ons absoluut het geld waard!

12. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Deze is echt supergaaf!
    Jammer dat mijn zoontje daar nog te klein voor is, maar die wil ik hebben ;)

13. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Die Fiat is leuk!

TS, wat jij hebt met die Mini, hadden wij met een Mercedes. Ons zoontje heeft deze van opa en oma gehad voor z'n eerste verjaardag. Toen kon hij nog niet goed met z'n voetjes bij de vloer, maar een 3-4 maanden later wel.

Gaat om deze: Big Mercedes Benz SLK | Loopauto.nl

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Whaha leuke dingen zeg!!

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

16. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Nu mijn man nog overtuigen, die vindt het te duur :(
    Vind ik eigenlijk ook, maar ik wil m ik wil m! Erg he... Gelukkig heb ik dat niet elke week :p

Deel Deze Pagina