Ik heb na jaren begrepen dat dat kan ja. Maar ik geloof daar niet zo in. Bij mij is altijd bloed foute boel. Ik test nog wel een keer zo meteen. En dan kijk ik wel wat er staat
Ja maar die was nu bijna niet zichtbaar.. Gek he op 3 verschillende testen streepjes gehad dus zal vast wel iets zijn geweest.
Dat is wel gek. Vooral omdat hij op die van zwanger en kids nu wel zichtbaar is. Dat denk ik ook ja. Wat kut
Jaa er klopt vanaf het begin al niks van. Maar ook dat zijn we gewend. Het is gewoon zo jammer die onduidelijkheid en onzekerheid.
Vreselijk die onzekerheid!!! Vloei je heel erg?! Ik heb bij 2vd5 ook beetje bloed verloren en was toch écht zwanger
Denk inderdaad ook vlak na innesteling al gestopt met delen. Anders was de test (als het een innestelings bloeding zou zijn) na zoveel dagen een zeer duidelijk streepje. Wat sh*t!
Ja net al wat kleine stolseltjes. Dus is klaar.. Ik vind het wel gek elke keer als we besluiten om het te laten of de ivf op te starten. Nestel er zich iets in. Alsof het iets betekend of zo? (of kom ik nu heel zweverig over )
Precies dit daarom dacht ik gisteren nee ik doe geen test vandaag. Als het iets is moet hij morgen duidelijk zijn. En dan sta je op met bloedverlies. En een iets duidelijkere test. Maar weet je dat het niks is
Ja ik snap er niks meer van. Als de innesteling mis is gegaan en je bloedverlies hebt dan loopt dat toch meteen terug normaal.? Wondfo had gisteren bijna geen streepje meer je zag hem wel maar moest echt zoeken. En deze wordt duidelijker. En dit was de laatste van deze testen. Of hij reageert op bloed? Maar dat lijkt me niet