Ok! En dan nu eerlijk... (eten)

Discussie in 'De lounge' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    maar als ik mac eet, is het wel veel hoor!! :D dat ben ik vergeten te zeggen, we gaan er eigenlijk nooit heen, 1 keer per maand is al veel, eerder 1 keer per 2 maanden dat we daar een keertje eten..
    dan is mijn bestelling:
    1 big mac
    1 quarter pounder
    1 grote friet met 2 frietsaus
    1 hamburger
    veel dus, maar als ik het niet in eens op kan, warm ik het later gewoon op hoor, doe ik niet moeilijk over (behalve friet,maar die gaat altijd wel op)
    mijn bmi is trouwens 20,ik kom niet gauw aan, alleen tijdens de zwangerschap kom ik steeds gemiddeld 15 kg totaal aan.
    sommigen staan dan verbaasd hoeveel ik op kan haha
    Maar momenteel ben ik dus verslaafd aan appels, nectarines en heerlijke sla!!

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat doe ik ook!
    Ik gooi dus ook nooit eten weg wat over is hahaha, en als mensen zeggen dat is toch vies sochtends?
    Uhm sorry ik vind het sochtends dezelfde smaak hebben als savonds?? :cool:

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

whahahaha:D ja klopt hoor snap dat ook nooit. zeggen ze weleens::$ gatver! chinees op nuchtere maag.!!! nou snap het probleem niet. smaakt altijd naar meeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr:D:cool:

4. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Jaaaa of pizza van de vorige avond. Ik vind die altijd op 1 of andere manier nog lekkerder de volgende dag en dan het liefst de ochtend..:)

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mac is trouwens ook lekker. vooral de big tasty... maar ik heb als ik me daar heb volgestouwd een uur daarna weer honger. dat voer vult echt voor geen ene meter. maar heerlijk hoor. je tanden zetten in zon vette big tasty dat het vet en de ketchup er aan alle kanten uitspuit en je er tot je oren onder zit! en dan heerlijk wegspoelen met een halve liter cola. slurrp! wij gaan er zogezegd soms heen voor plurk omdat ze dat lekker vind ( helemaal niet. eet 3 pinnen friet maar toe maar. smoesje is goed toch?))

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dan zijn de smaken en ingredienten er lekker ingetrokken;)

7. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ja ik ben er dus over uit. Ik ga een Big Tasty eten vanavond. Het water loopt me in mijn bakkus. IKHOUHETNIETMEER!!:D

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Toen ik zwanger was, had ik ook constant honger.
    Maar ik at wel gezonde dingen, fruit, yogurt met cruesli dat soort dingen, beschuiten/crackers met kaas.
    Ik at af en toe chips en ook wel cola.
    Ik maakte wel broodjes met pizzasaus en gesmolten kaas uit de oven.
    En ik was ook wel gek op pizza.

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

grrrrrrrrrrrr de dichtstbijzijnde big tasty zit bij mij 20 kilometer verderop ( krijg je als je in boerengehucht woont) dus hier helaas niet. maar denk aan mij!:D en eet smakelijk!

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    jeee ga je nog helemaal wachten tot vanavond? Hoe laat zijn ze open?

11. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik biecht ook mee:)
    Heb afgelopen weekend en gisteren in totaal 4 chicken sensations bij de mac verorberd.. 4 milkshakes erbij..
    Maandag hadden we snacks bij de snackbar..
    Eet geregeld een zak chips leeg.. En helemaal nu moeder op vakantie is gaat t niet goed qua gezond eten haha.
    Oh had maandag ook een broodje shoarma met heerlijk veel saus..

Hmm... om je vingers bij af te likken!!

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

7 uur!:)

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    in mijn laatste zwangerschap had ik dat ook, ben toen ook best wat aangekomen 19 kilo! ik at echt werkelijk alles en na het avond eten at ik rustig nog weer 3 boterhammen ofzo.. chips, snoepjes.... echt niet normaal....

toen ik bevallen was bleven er dus behoorlijk wat kilo's hangen! ik woog toen 83 kilo! nu 2 jr later weeg ik weer 69 kilo. ik eet gezond en regelmatig, maar snoep minder en vaak helemaal niet. voel me veel beter en kan mn eigen kleding weer aan zonder dat je buik of wat anders je in de weg zit....

ik wil er nog 4 a 5 kilo afhebben en ben daar dan ook nog mee bezig, maar wel langzaam zodat het ook op dat gewicht blijft hangen....

ik zou proberen al die vette dingen zwaar te verminderen en bv 1 dag in de week zoiets gaat eten.... en de rest van de week gezonde dingen en niet teveel.... echt hoor je bent nu 14 wkn zwanger zie ik..... anders kom je dadelijk enorm veel kilo's aan en die blijven hangen na je bevalling en dan voel je je echt klote... tenminste ik had dat wel... ik ben altijd slank geweest met maatje 38 en had na mijn bevalling maat 42! waardeloos voelde dat... ik heb nu weer zo langzaamaan maat 38 in zicht! maar daar moet je wel wat voor doen....

jij kunt het nog beperken nu door gezond te gaan eten....

14. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    de mac zit hier erg vlakbij, denk zo'n 10 minuutjes met de auto (wonen zelf wel rustig) maar ondanks dat toch maar erg weinig dat we daar eten...(en ja, heb er best regelmatig zin in, maar vind een salade toch ook wel lekker dus die ga ik dadelijk eens lekker maken! :D

15. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ja ik wacht op mijn man.

Die zegt het niet lekker te vinden maar stiekum vindt hij het dus wel lekker. 'ja maar lieffie, ik ga alleen mee om jou een plezier te doen..' Jaaaa daaagg, oplichterr!!:D

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Die zijn al open hoor.

Toen ik nog op school zat (ja dat doe ik nu eccchhhtt niet meer;)) Hadden we om half10 zoiets een tussenuur. En de mac was vlakbij, dus wij zaten daar sochtends al aan een bigmac menu.
    Dus dat kan, en ik zal eerlijk zeggen. Omdat niemand dan nog zoiets besteld moeten ze het speciaal bakken haha dus het is dan nog lekkerder ook!
    *Ik denk dat ik mn zoontje zo in de maxicosi doe en richting de mac ga*

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Bij de eerste ben ik ook 20 kilo aangekomen (mijn zussen en mijn moeder ook, dus het verbaasde me niet echt) na 8 maanden zat ik 3 kilo onder mijn startgewicht (lang leve de borstvoeding :))

Maar je hebt gelijk het gaat nu wel hard... zit er al weer 2,5 aan...

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

salades vind ik gelukkig ook lekker:D:)

19. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Ehm ik zit nu een reep chocola weg te werken en s middags wil ik als ik thuis ben nog weleens een eitje of 2 bakken met kaas. hmmm lekker. En op mn werk is het bekend dat ik nooit een stuk taart afsla :)
    Maar het zijn ook vlagen, soms eet ik weken normaal, zonder snoep,patat, pizza of wat dan ook.
    Gelukkig ben ik ook gek op fruit en groente.
    Dat moet ook wel, want ook al heb ik een gezond gewicht (BMI 22,5) is het natuurlijk wel een aanslag op je lijf, al die zooi.

20. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

En ik heb nu zwaar zin in een big mac :cool:

Deel Deze Pagina