Bij de eerste zwangerschap dacht ik dat het een jongen was, maar dat bleek een meisje . En nu dacht ik een meisje. Ik móet nu dus even omschakelen nu ik net een piemel en balletjes heb gezien tijdens de 20 weken echo. Hi hi hi
Hahaha, logisch toch? Ik dacht ook echt een meisje, dus toen het een jongen bleek moest ik ook even omschakelen. Duurde niet lang, binnen een dag of drie helemaal aan het idee gewend. En nu leef ik me heerlijk uit met stoere broekjes en shirtjes, geweldig vind ik het.
Mijn voorgevoel klopt ook nooit. Dacht in verwachting te zijn van een jongen bleek een meisje te zijn. Misschien een volgende keer gewoon het andere denken dan van hetgeen je denkt?
Haha, tsja, ik kan me voorstellen dat het even wennen is, maar een jongetje is ook erg leuk weet ik uit ervaring Ben ook erg benieuwd of mijn voorgevoel zal kloppen. De eerste keer had mijn voorgevoel het goed, nu denk ik een meisje en kan bijna niet wachten tot de 16 weken (dan heb ik een pretecho, kan mijn nieuwschierigheid niet bedwingen tot de 20 weken ). Beiden zou erg welkom zijn, heb geen voorkeur, maar wil het wel heel erg graag weten.
Ik had het de eerste keer fout en de tweede keer goed. Bij de eerste dacht ik een jongen en dit bleek een meisje te zijn. Beide waren zeer welkom. En nu ik zag gewoon steeds een plaatje in mijn hoofd met 2 kleine blonde meisjes hand in hand dus nu het klopt dat ik weer een meisje krijg ben ik benieuwd of ze ook blond wordt.
Hahah, wat leuk! Gefeliciteerd . Mijn voorgevoel klopte wel. Ik voelde vanaf dag één gewoon dat we een meisje kregen. Geen moment getwijfeld. Had ook al een kast vol roze kleertjes vóór de 20 weken echo. Maar goed dat bij de echo werd bevestigd dat we indd een meisje verwachtten!
ik denk dat ik een meisje krijg. heb vannacht gedroomd over een meisje. helaas werd het een nachtmerrie want iemand had gewoon een naam gegeven en ik moest het ermee doen. weet niet eens de naam, maar vond het echt onwijs stom hahahahaha, ik heb vorige week 20 weken echo gehad, maar mijn vriend wil het niet weten en ik ga daarin dus (gedwongen) in mee ik ben zo slecht dat ik met de echos op zak loop in het ziekenhuis waar ik werk en dan mezelf net aan kan bedwingen om niet naar de echoscopisten te rennen om te vragen of zij kunnen zien wat het wordt. het maakt mij niet uit wat het wordt, maar ben erg nieuwsgierig.
Ik heb beide zwangerschappen gedroomd over meisjes en beide keren klopte het niet. Zo grappig want zo zie je maar dat het helemaal niks zegt
Ik dacht bij de eerste 2 dat het eenjongen was en dat klopte. nu denk ik een meisje...dus ben benieuwd, maar dat duurt nog even.
Wat leuk! Jongetjes zijn geweldig Ik denk nu weer dat we een zoon krijgen (bij de eerste zat ik goed met mijn voorgevoel) maar mijn man denkt dat het een dochter wordt. Het blijft hier dus nog even spannend!
Dacht bij alle 4 een jongen vlak voor de echo's iig. Uiteindelijk bleken het 2 keer een jongen te zijn en 2 keer een meid.
Ik weet zéker dat het een jongen is, maar heel mijn omgeving denkt een meid. Echt, iedereen Aankomende vrijdag geslachtsbepaling, ben benieuwd wie er gelijk heeft/hebben!
bij de eerst dacht ik een jongen en me man een meisje en het werd een meid. Geloofde het niet en bij de 2e echo had ik zoiets ja wordt een meid Nu dachten we beide dat we een jongen zouden krijgen maar helaas beide fout want het wordt een meid
ja je hebt toch een gevoel en die zegt dus achteraf helemaal niks. ik heb veel meisjes dromen gehad, maar dat zei dus ook niks. hahaha iedereen zei ook tegen me, en nu wil je zeker een jongen? want je hebt al een meisje? dat schoot bij mij meteen verkeerd want ik vind een meisje onwijs leuk en zou 2 meiden erg leuk vinden. ze zijn van dezelfde periode en dus zou ik alle leuke kleertjes zo weer kunnen dragen. helemaal leuk. en stiekem had ik me er ook op verheugd. dus ja een jongen... wat moet je ermee? hihihihi nu heb ik het laten bezinken en vind het erg leuk, mijn man is ook helemaal blij (eindelijk versterking, roept hij!) hihihi
Echt grappig! Ikzelf denk dat ik een meisje krijg. Dus ook ik ben heel benieuwd. Moet alleen nog heel lang wachten.
Hier wist iedereen zeker dat het een jongen was! Ik ging er zelf in geloven, omdat echt iedereen het zeker wist. Toen de echo met 17 weken dichterbij kwam wist ik het opeens zeker: dit is een meisje! En ja hoor, het bleek idd een dochter. We besloten het voor iedereen geheim te houden, omdat ze er allemaal naast zaten. Het was dan ook een enorme verrassing!