We zouden eerst morgen pas gaan testen, maar we waren al een week over tijd. In het NOD-forum van topic tot en met 14 sept waren veel dames om mij heen al rood of roze, ik was nog paars, omdat we nog niet hadden getest. De ongesteldheid bleef maar uit. Vandaag toch maar getest en we blijken inderdaad zwanger te zijn. Het besef is er nog niet, ook al ligt die test nu in het zicht naast me. Maar kan het nog niet bevatten. Ook niet dat we vanaf maandag al dingen kunnen gaan regelen, zoals de eerste echo, langzaam aan de kraamzorg etc. Maar vanaf wanneer kun je dat eigenlijk allemaal gaan regelen?
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Afspraak met de verloskundige kan je maandag gewoon voor bellen. Bij de eerste afspraak krijg je altijd wel de informatie rondom zaken die je moet regelen. Hier heb ik de kraamzorg beide keren aangevraagd na de eerste goede echo (rond 9 weken).
Bij de eerste belde ik rond 7 wkn de verloskundige, bij de tweede een dag na de positieve test Bij de vk kregen we een intake en eigenlijk alles dat we moesten regelen op een rijtje, dus vanaf toen ging het eigenlijk vanzelf.