Zoals ik eerder heb gemeld ben ik in juli zwanger geweest 7 juli inwendige echo gehad, 8 juli ging het mis... vandaar mijn twijfels of ik het nogmaals moet doen, maar gisteren op mijn werk had ik afscheiding dat bruin/rozig was.... en volgens mijn kan je niets zien met een echo op de buik met mijn aantal weken.. dus ik denk om toch zekerheid te krijgen dat ik het wel ga doen... wie heeft hier ook ervaring mee? Liefs Onzewonder
Hoi, Ik heb hier geen ervaring mee maar ik geloof niet dat een inwendige echo een miskraam kan veroorzaken dus om die reden zou ik het niet tegenhouden... Groetjes Leonie
Dat lijkt me erg sterk dat een inwendige echo een mk kan veroorzaken. Ik denk dat de eerste keer een heel erg ongelukkig toeval was. Vraag het aan diegene die straks de echo maakt. Die kunnen je alles vertellen. Maar je twijfel en angst is natuurlijk erg redelijk, nadat je die mk hebt meegemaakt. succes en hopelijk kun je straks genieten,
Ik snap helemaal dat je het gevoel hebt dat het mis kan gaan. Maar door de echo kan dat niet. Net zo min als je van sex een miskraam krijgt. Maar goed je gevoel is heel sterk en dat is erg moeilijk om te onderdrukken. Je kan vragen of je over 2 weken nog eens terug mag komen voor ene uitwendige echo, maar dan zit je nog 2 weken in spanning. Ik zou het toch proberen als ik jou was. Succes dadelijk!
Inwendige echo kan echt geen kwaad. Heb ik ook vorige week gehad en mijn gyn zei dat het absoluut niet schadelijjk is! Sterkte..laat straks iets weten!
Jaaaaaaaaaaaa ik heb het toch gedaan... deze dame is al acht weken zwanger.. we hebben het hartje zien kloppen wat een geweldig gevoel... dank je dames voor jullie lieve antwoorden en het kan idd geen kwaad... het is toen echt de samenloop geweest die heeeeeeel ongelukkig uitkwam... maar we zijn zo blij dat is niet te beschrijven. Ga zo de echo in scannen en dan kunnen jullie mee genieten. Ik moet op 8 november voor de laatste echo op de fertiliteiten kliniek en dan mag ik naar de verloskundige I AM SO HAPPY
dank je wel dames Wij zijn er ook superblij hihi... het heeft even geduurd, maar we gaan er nu echt weer van genieten