Wat er kan gebeuren is dat hij een kater heeft.. maar voor de rest. tja. Er kan overal wat gebeuren. Wel goed van je dat je erover praat, en zo te lezen is hij helemaal gek van je/jullie. dus ik zou het lekker loslaten.
Ik zou juist willen dat ie zich helemaal klemzoop! Is ie echt niet meer in staat om vreemd te gaan. Maar effe wat serieuzer. Dat carnaval een vreemgaanfeest bij uitstek is, is volgens mij vooral een idee dat buiten Limburg/Brabant heerst. Het gebeurt natuurlijk wel, maar die kans heb je ook als ie gewoon een avondje gaat stappen, op zijn werk zit etc. Dus dan kun je wel altijd wantrouwend zijn. Hem verbieden te gaan, werkt denk ik alleen maar averechts. En verbieden om te drinken denk ik ook (en carnaval zonder drank is echt niet leuk). Het is echt niet zo dat alle vrouwen hem spontaan zullen bespringen, alleen omdat het carnaval is. Probeer hem te vertrouwen. En daarbij denk ik dat een man waarvan de vrouw relaxed is en hem vertrouwt, dat vertrouwen minder snel wil beschamen dan een man met een achterdochtige vrouw die denkt "Hehe, eindelijk effe weg bij dat ze*kwijf" (Niet dat ik jou een ze*kwijf noem hoor, begrijp je onzekerheid heel goed. Ik vind t ook altijd spannend als mijn vriend weer een stapavondje, vriendenweekendje of what ever heeft. Maar ik weet ook dat dat meer met mijn eigen onzekerheid te maken heeft.) Nog een ander verhaal. Laaaaaang geleden had ik een vriendje uit de randstad (ik kom uit brabant). Toen gingen we samen carnavallen. Hij op den duur helemaal over de rooie. Ik stond met een andere jongen te praten (TE PRATEN) en hij was ervan overtuigd dat ik met hem vreemd zou gaan. Ja echt hoor, want iedereen gaat met carnaval vreemd, hadden ze hem verteld. Ja, alsof ik dat dan voor zijn neus zou doen. (maar dat vond ie ook niet echt geruststellend) Uiteindelijk heb ik hem er wel van kunnen overtuigen dat dat echt niet zo was, maar ze hadden hem behoorlijk lopen opnaaien back home. (T erge is dat ik uiteindelijk de relatie heb verbroken omdat hij vreemd was gegaan... Tsja, zoals de waard is...) Zo ik ben weer lekker lang van stof...
Heb je hierin ooit een slechte ervaring gehad? Want anders vraag ik mij af waar dit gevoel vandaan komt... Mijn vriendin was ook altijd als de dood als haar (inmiddels) exvriend op stap ging met vrienden, ook door het vele drinken. En niet dat hij dan vreemd zou gaan, maar hij kreeg dan snel last van losse handjes. Het was ook regelmatig raak en dan snap ik dat je bang bent voor een volgende keer. Maar normaal gesproken kun je los van elkaar op stap zonder dat de één bang is dat de ander van alles uit gaat spoken. Maak het jezelf niet zo moeilijk zou ik zeggen! Ga anders die dagen ook wat leuks doen.
Aantal jaren geleden, heb ik inderdaad trainingen daarin gehad. Het had ook te maken, voor jezelf opkomen, faalangst en vetrouwen hebben in je kunnen. Ik heb mede hierdoor, geen last meer van mijn onzekerheid. Maar mijn man heeft mijn grootste onzekerheid wegenomen. Hij is bij me, we hebben samen een prachtige zoon en verteld me hoe gek hij op me is. Dat doet jou man vast ook regelmatig !
nee hij is nog nooooiiit vreemd gegaan en kan altijd verantwoorden waar hij is , we hebben 1 rekening, hij laat overal zn mobiel slingeren.... heeft altijd zn laptop aan ook als hij nog slaapt of weg is, dus aan de ene kant vertrouw ik hem wel.... ik kijk ook echt nooit in zn spullen... hij is heel trouw.. alleen ben ik bang dat door de alchohol hij en keer de fout in gaat. als ik zoveel drink weet ik echt niet meer wat ik doe..... ik zou niet 100% kunnen uitsluiten dat ik niks fouts doe.... daarom drink ik ook nooit zoveel als ik niet met hem ben..... maar hij weet echt 100% zeker dat ie nooit iets raars zal doen, dat ie altijd weet waar hij mee bezig is.... misschien moet ik hem maar gewoon op zijn woord vertrouwen
I love you too! hahahahaa. Nee, echt.. bedenk je echt het allerergste wat er kan gebeuren!!! Klotevol thuis komen, overgeven, katertje.. en dan roept hij naar jou! Muis26, kom me helpen, ik ben zo ziééék! haha. Het is niet erg hoor dat je om een bevestiging vraagt, vasthouden= eigelijk claimen. Waar niemand dus van houdt, want dan wordt men op den duur gek. Wel erg lief van hem dat hij je zo opbeurt. hij is niet voor niets bij jou, heeft voor jou gekozen Irritant om je zo te voelen Maar het komt allemaal he-le-maal goed met jullie.
Om die reden ben ik erg blij dat mijn man niet meer uit gaat. Je kan aangeven dat je het niet leuk vind,maar ja het hem verbieden kan je helaas niet. die beslissing moet hij toch echt zelf nemen.
mee eens! Hier worden veel relaties rond de carnaval op "pauze" gezet (uuh natuurlijk niet getrouwde mensen maar in een "verkering" zeg maar) en dan na de carnaval is het weer aan, ach het is maar wat je leuk vind niet mijn ding zoiezo door al dat gezuip maar heel de sfeer niet.. hier word er wel veel vreemd gegaan maar zijn veel jongen met niet echt een vaste relatie als je "netjes" getrouwd bent ga je vaak wel maar maak je het niet zo bont als de ongetrouwde (zowat) singles zeg maar. Ik zou mijn man 200% vertrouwen maar die zuipt zoiezo niet zoveel dat scheelt wel... maar ik vind dronken zijn geen excuus om vreemd te gaan, ik weet dondersgoed wat ik doe ook al ben ik dronken..
het valt reuze mee met het vreemdgaan tijdens carnaval hoor! Zoals iemand al zei, de "buitenstaanders" maken het veel erger dan dat het is. De mensen die wel houden van sjansen, die hebben de week van hun leven ja. Maar de overige mensen, met of zonder relatie, gaan echt niet zomaar met iedereen foute dingen doen ofzo. Misschien kan je zelf met vriendinnen ook een avondje carnavallen? Dan heb jij het ook naar je zin, en kunnen jullie mooi allebei op elkaar vertrouwen .
nou het is echt geen vreemdgaan-feest hoor haha.. daar hoef je je geen zorgen over te maken.. met carnaval is het wel altijd heel gezellig.. iedereen is aardig, lachen, dansen (polonaise)... en vooral heel veel lachen... er zijn natuurlijk altijd wel mensen die vreemdgaan of one night stands hebben.. maar dat zijn meestal de mensen die dat op een normale stap-avond ook doen.. de 'sletjes' dus.. als jou man van nature niet zo is.. dan hoef je je geen zorgen te maken hoor.. hij zal zich vast en zeker wel klemzuipen en alle kroegen afgaan, en veel lol hebben maar daar zal het wel bij blijven..
Je moet elkaar vertrouwen lijkt me, anders kan je net zo goed stoppen met m. Als hij vreemd wil gaan kan hij dat altijd doen en niet alleen met Carnaval. Mijn vriend gaat over een paar weken 1,5 week op wintersport met vrienden. Tja daar kan ook van alles gebeuren, maar ga er niet vanuit en ben er ook niet bang voor.
Hier viert manlief 5 dagen carnaval en okt/nov/dec/jan prinsenverkiezingen etc etc, maar vertrouw hem voor de volle 100%. en als ik een x mee ga dan denk ik wat is dit tientonners in een jurk ziet dr niet uit dus ik maak me daar totaal niet druk om haha
wij zijn ook echte carnavallers. maar we vinden het niet leuk als we zonder elkaar zijn. door de zwangerschap ga ik dit jaar niet, en me vriend ook niet omdat hij graag wil dat ik erbij ben. hij vind het wel erg vervelend dat hij dit jaar niet kan maar hij heeft zelf de de beslissing genomen niet te gaan. van mij had hij best gemogen. ik vertrouw me vriend 100% hij drinkt ook erg veel maar weet altijd wel wat hij doet. en hij verdient mijn vertrouwen ook gewoon. andersom vertrouwt hij mij ook 100%. we hebben sinds ik zwanger ben wel de afspraak dat als hij thuiskomt hij eerst gaat douchen en tanden poetsen voor hij naar bed komt. ik word namelijk echt ziek als ik de alcohol lucht ruik sinds ik zwanger ben. maar dat vind hij geen probleem.
Leuk, carnaval! Hier wordt meestal ook goed gezopen (door mijn en mijn vrienden, mijn man houdt niet van carnaval), maar eerlijk gezegd ken ik niemand die met carnaval vreemd is gegaan. Ja, losser worden de meesten wel... en ik heb ook wel eens een avond met een jongen staan te zoenen waarvan ik een week later dacht: OMG! (Gelukkig was ik toen niet van de one-night-stands ) Vreemdgaan heb je zelf in de hand, OOK als je straalbezopen bent. En je hoort ook een oogje in het zeil te houden voor je maten. Samen uit, samen thuis. En als je een maat iets te close ziet worden met een ander, dan vind ik het niet meer dan normaal om als vriend ervoor te zorgen dat je maat niet iets doet waar hij (of zij) spijt van gaat krijgen... Hoe dan ook: Dat je man twee nachten wil carnavallen lijkt mij op zich geen reden voor onrust, tenzij je sowieso al niet vertrouwt dat hij trouw kan zijn... Ik ga dit jaar ook lekker de bloemetjes buiten zetten en mijn man blijft thuis met de baby. No problemo.
Je kan je angst best bespreekbaar maken, maar zorg wel dat het dan niet te wanhopig/onzeker wordt. Vertel hem dat je best weet dat hij 100% voor jullie gaat, maar dat je het 1 en ander hebt laten aanpraten wat je niet uit je hoofd krijgt en waardoor je je een beetje ongemakkelijk voelt..
Nou meid, wat een hulpkreet. Ik ben Maastrichtse, ik woon hier ook, zal ik op hem passen?? Waarom ga jij niet mee trouwens, samen met hem en misschien nog meer meiden, met de hele groep? Snap niet zo goed dat het alleen mannen moeten zijn namelijk die samen gaan zuipen. En het belangrijkste, en ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar voor de maastrichtenaren is carnaval geen zuipfeest, maar een feest om gezellig samen te dansen, te zingen, zéker wordt er gedronken maar écht heel dronken worden, dat is hier niet het uitgangspunt van carnaval vieren. Zeker gebeurt het wel maar het is niet de reden om te gaan zeg maar. Maar om eerlijk te zijn: drank doet rare dingen met mensen. Ik zou het niet goed vinden als mijn man met alleen maar vrienden carnaval ging vieren. Hij doet misschien uit zichzelf niks maar de meiden bieden zich tegenwoordig gewoon wel aan... Als hij dat kan weerstaan kun je hem gerust laten gaan, bij twijfel: zelf meegaan, is superleuk!! edit: we vieren hier altijd samen carnaval omdat we het beiden leuk vinden. Gewoon uitgaan (waar overigens ook vanalles kan gebeuren) doen we heel sporadisch apart en we vertrouwen elkaar voor de volle 100%