Nou, ik ga gewoon carnavallen zonder mijn vriend. Ik ga sowieso wel vaker stappen zonder hem en ik zie eerlijk gezegd geen verschil.. Ik zou me niet zo druk maken.. als je hem normaal gesproken vertrouwd dan kan dat met carnaval ook neem ik aan...
Nou dat zou er dus bij mij al niet in gaan. Als ik mee wil ga ik mee. Zou het vreemd vinden als hij mij er niet bij wil hebben.
Why not mogen mannen niet eens gezellie een weekend met elkaar hebben? ( vrouwen hoeven toch niet overal bij te zijn) stukje vertrouwen moet dr wezen hoor. wij gaan zo vaak met alleen de vrouwen wat doen heel normaal. en mijn man idem
ik zal gewoon lekker ook gaan maar dan met een paar meiden . dus hij met zn vrienden en jij bijvoorbeeld lekker naar een andere plaats(anders ga je toch op m letten) ik vind ook hij is een vader,heeft een gezin thuis zitten t lijkt me dat hij niet zomaar zn hele gezin opgeeft om zo'n rot stap te maken om eventueel vreemd te gaan hoor.
Dat vind ik dus ook.... Plus, als ze had gezegd dat ze met vrouwen lekker weg wil en hij had gezegd dat dat niet mag, dan was half zp op zn achterste poten gaan staan
Wat een rotgevoel is dat he... Toch als hij zo lief en perfect is en het zit zo goed, dan vind hij het vast niet erg om een beetje rekening met je te houden? Aan de andere kant, als hij zo lief en perfect is, dan heb jij toch ook geen reden voor het wantrouwen? Of het nou carnaval of een ander feest is, het maakt niet uit hoor. Vreemd gaan is overal iets waar mensen voor kunnen kiezen.
Bij ons zou dat ook totaal geen probleem zijn. Maar ik merk dat het voor mij in deze relatie ook totaal geen probleem is. Als ik mee zou willen zou hij mij nooit weigeren, maar ik zou hem met alle liefde en gerustheid lekker laten gaan en het alleen maar heel leuk vinden voor hem. In tegenstelling tot alle andere relaties die ik gekend heb. Daar had ik nooit een gerust gevoel bij. Ik kan me dus voorstellen dat het ervan af hangt hoe je relatie in elkaar zit. Als mijn vent me ergens niet bij wil hebben, veranderd voor mij ook de zaak.
jullie hebben helemaal gelijk.. ik ga het gewoon los laten.... en omdat ik niet mee mag, het raar vinden, dat vind ik ook een beetje te ver gaan.. ik ga ook wel eens met een vriendin weg en dan zou ik het ook raar vinden als hij persé mee zou moeten..... Ik snap heel goed dat hij dit alleen met zn vrienden wil doen en ik vind ook dat dat moet kunnen anders hou je elkaar helemaal in een gouden kooi..... En ik zou het hem ook nooit verbieden, vind het alleen moeilijk. Maar hij is gelukkig hartstikke lief, hij heeft het gewoon nodig af en toe gezellig met zn vrienden weg en dat snap ik ook..... Hij zegt ook, ik kan wel zeggen dat ik niet ga drinken maar dan lieg ik, en dat waardeer ik ook heel erg. hij is gewoon eerlijk... Maar hij weet zeker dat hij niet zo gek is om wat raars te doen, en heeft in heel zn leven zn vrienden ook nog nooit zien vreemd gaan (ook wel fijne gedachte) Ik ben ooit getrouwd geweest met een man die niet normaal alleen weg kon gaan, daar heb ik ook wel een knauw aan over gehouden. Ik vond altijd rare smsjes, briefjes met telefoonnummers, lippenstift op zn blouse ... etc..... ben gewoon vaak gekwetst. En ben nu zo gelukkig, we hebben echt zo'n vreselijk fijne relatie, ik moet hem alleen wat meer los kunnen laten en daar ben ik nu mee aan het werk Hij is ook net terug van 6 dagen beurs in Duitsland, waar ze elke avond gingen stappen en in een hotel sliepen en daar heb ik me prima doorheen geslagen dus dat zal deze keer vast ook weer goed gaan Wel super lief al die reacties van jullie, doet me wel goed!
Mooi gezegd. Hier is gewoon een stuk vertrouwen naar elkaar bij nodig. M'n man gaat zo vaak alleen op pad, is een flirt maar hij wil echt niet zn vrouwtje en zn zoontje kwijt hoor dus die doet geen gekke dingen. Buiten honger krijgen thuis eten zeggen wij altijd
Het kan natuurlijk bij hem horen, als de mijne niet zo willen dat ik mee ging, zou ik het wel raar vinden. Niet omdat ik dus perse mee moet, maar omdat wij elkaar niet verbieden om erbij te zijn. Zo heb ik ooit wel eens bij een 'vergadering van de studieclub' gezeten (onwetend dat het zo zou gaan). Waren allemaal kerels, nou, geloof me, was de laatste keer Het heeft bij ons dus niet met een gouden kooi te maken, dat soort onderwerpen zijn helemaal niet aan de orde. Ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen, maar er is gewoon heel veel ruimte en door die ruimte gunnen we elkaar weer heel veel ruimte. Zoiets voelt veel geruster dan het gevoel van zorg 'maar geen zeikerd willen zijn', dan 'ik mag hem niet in een gouden kooi zetten' enz. Maar in ieder geval, ik hoop voor je, dat je ongerustheid verdwijnd en dat je er samen ruimte voor krijgt. Is veel leuker vind ik zelf
Snap al niet waarom je naar zo'n zuipfestijn zou willen... Wens je wel sterkte, wat ie zou doen weet je nooit, onder invloed van drank is iedereen anders en raak je zomaar ergens in verzeild. Hoop dat het allemaal meevalt voor je.
Ik vind absoluut dat hij gewoon moet kunnen gaan en het is natuurlijk onzin dat je als vrouw altijd mee moet. Moet er niet aan denken dat als ik met vriendinnen iets leuk ga doen dat mijn vriend zegt "Lieverd, ik wil wel mee!" haha. Mááár, ik vind wel dat je vriend rekening met jou kan houden wat het drinken betreft. Wij hebben hier sowieso de afspraak dat we ons wel aan een grens proberen te houden en als we los van elkaar gaan stappen dan bezatten we ons niet helemaal. Gewoon omdat we het beiden geen fijn idee vinden als de ander weg is en smoorbezopen ergens rondloopt. Maar goed, die regel geldt eigenlijk alleen voor mij want mijn vriend is nog nooit écht dronken geweest. Ik zelf kan er echter wel wat van haha
mijn man gaat ook, ik niet (vind niet dat ik als zwangere er wat te zoeken heb met al die dronken lui) maar ik ga m echt niet verbieden om te drinken oid. ik vertrouw m voor de volle 100%. zou jij ook moeten doen meid, dan kan jij lekker genieten van een avondje alleen.... maskertje nagellakje wenkbrouwen epileren heerlijk
Ik snap ook niet waar je bang voor bent, je mag je vriend best vertrouwen toch? Ik woon middenin het caranvals gebeuren maarvind er niets aan. ls mijn man wil mag hij gaan hoor, ik ga ervanuit dat er niets gebeurt, en zo wel, dat zie ik dan wel weer. Maak er lekkere relax avonden voor jezelf van en wees niet te onzeker!
hey meid, ik woon ook in limburg dus wij zitten te popelen op de carnaval en dan heerlijk 4 dgn zuipen ik denk voor mensen die niet van hier komen ook niet snappen war ze zich er bij voor moeten stellen..ook niet als je ieder jaar 1 dag komt vieren bijv want vele liedjes zijn toch in ons limburg geschreven..ik snap dat je je druk maakt ik heb dat ook een hele tijd gehad..nu heb ik dat niet meer..ik heb zoiets hij gaat voor mij we hebben samen een huis, een auto samen willen een kindje samen enz.... en daarbij zou ik het heerlijk vinden om alleen te gaan zonder hem...kun je zelf ok je eigen ding doen zondat dat je je iedere keer moet verantwoorden....waarom gaan jullie met de meiden niet wat leuks doen??
wij gaan samen....ook al zullen we elkaar vaak op een dag niet zien Normaal drink ik ook met carnaval, dit jaar uiteraard niet....mijn vriend wel, en ik vertrouw hem gewoon als hij niet bij me in de buurt is Toen ik nog op de middelbare school zat, was dit inderdaad een leeftijd om carnaval te zien als een groot "hoe scoor ik zoveel mogelijk jongens op een dag feest" en zorgde de meeste van mijn leeftijd er inderdaad voor dat ze met carnaval vrijgezel waren ( of niet net voor carnaval verkering krijgen, of het net voor carnaval uitmaken ) Maar vind dit echt niet meer bij volwassen mensen passen en alle volwassen mensen die ik ken, gaan ook echt niet meer met dit idee carnavallen er zullen met carnaval ongetwijfeld mensen vreemd gaan....maar dit zijn dan mensen die het tijdens een gewone avond stappen ook niet zo nauw nemen! ik zou je vriend gewoon lekker laten gaan en zelf eventueel op een andere plek met vriendinnen gaan carnavallen
Als hij zoveel drinkt heeft hij toch geen tijd om iets anders te doen dan aan de bar te wachten op een biertje veel te druk met bestellen met de carnaval hihi. zou je niet druk maken meid. laat je man gewoon lekker genieten! misschien kun je hem zelfs het fototoetsel meegeven zodat hij wat pics maakt van de avond zodat jij er ook een beetje van mee kan genieten ()
Hier gebeurd dat dus niet.Wij zouden nooit ieder apart op stap gaan en zeker geen weekend. Ieder heeft toch een ander referentiekader en geen een daarvan is verkeerd of abnormaal. Zolang je er samen achter staat is het toch oke!
Dat weten ze daar best, alleen daar hebben ze er geen rare kleren en bizar veel alcohol voor nodig (grapje tussendoor terug ) @Muis; Ik zou het allemaal geschreven kunnen hebben. Dat hele carnaval kan me niet snel genoeg voorbij zijn, ik zie er ook tegenop. Dat probeer ik dan maar zo min mogelijk te laten blijken, maar het gevoel is er wel. Ik heb eigenlijk nog nooit een relatie gehad waarbij de ander níét vreemdging, dus erg raar is het niet dat ik zulke gevoelens heb. Je kunt er alleen zo weinig aan doen, en dát is nou juist zo frustrerend Ik weet niet of het al een keer gevraagd is, maar wat ga jij doen op de avonden dat hij weg is? Ik zou er in ieder geval voor zorgen dat je niet alleen bent, want dan ga je jezelf waarschijnlijk helemaal gek zitten maken.. Bleef hij ook de nachten weg? Nodig een vriendin uit die een nachtje bij je blijft slapen! Of ga een nachtje ouderwets bij je moeder slapen als dat een optie is?