Oh manlief ging eerder wel alleen met zn vrienden op stap, maar gelukkig drinkt hij geen druppel en dan nog ik vertrouw hem daarin... Het is ook geen zuipfestijn bij hun. Ik vind dat je op een leeftijd komt dat je je verantwoording moet nemen en na moet denken of je uitgaat voor de fun of puur voor het lamzuipen om mee te doen. Dus ik snap dat lamzuipen nooit zo goed, zeker niet als je vriendin thuis op de bank zit.
Ik zou me, als ik jouw was, niet teveel zorgen maken. Voor "buitenstaanders" lijkt de carnaval een zuip en vreemdgaan festijn. Gedronken wordt er zeker, maar waarom zou iedereen vreemd gaan? Dat doe je toch ook niet als je gewoon an het stappen bent? Wij gaan samen naar de carnaval en kermis en zijn dan met een grote vriendengroep. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat er eentje vreemd ging, omdat hij/zij te veel gedronken had. Mijn man gaat altijd een rondje lopen, omdat er nog meer bekenden zijn. Dan is hij minimaal een uur weg, want overal blijft hij kletsen en een biertje drinken. Kans genoeg om ongezien vreemd te gaan, maar ga hem toch echt niet achterna lopen om te kijken wat hij doet. Ook niet toen we nety samen waren. Ik vertrouw hem voor 100% en nuchter of straalbezopen maakt geen verschil.
het gaat om vertrouwen idd maar met carnaval vind ik het ook niks iedereen zo losbollig en de meeste scheidingen vinden plaats na carnaval vroeger was ik ook zo'n feestbeest 4 dgn ging ik maar nu boeit het me geneens meer en manlief ok niet gelukkig maar ik persoonlijk zou er ook moeite mee hebben wij gaan nooit apart op stap en niet omdat we elkaar niet vertrouwen dit hebben wij vanaf het begin van onze relatie besproken we gaan samen of niet! dus ja meis ik zou het ook niet leuk vinden enne drank vind ik geen excuus om vreemd te gaan
wat de andere meiden hier zeggen: overal kan vreemd worden gegaan en tja... als mensen zeggen dat er met carnaval ook wordt vreemd gegaan... tja. dan zit je relatie niet zo lekker. dan heeft hij/zij toch extra aandacht en is het vreemd gaan meer. maar ik denk als je 'm alleen laat gaan en je vertrouwt 'm; dan is er toch niks aan de hand. Ik ben zwanger, maar ik ga dit jaar alleen naar de kindercarnaval. Ik heb geen zin om met een dikke buik in overvolle kroeg te gaan staan. En normaal gesproken (zonder zwanger te zijn) drink ik niet (lust geen bier en wijn bestellen met carnaval.... nee...da's geen optie). M'n vriendje is wel uitgenodigd om mee te gaan carnavallen. Maar hij gaat toch niet alleen, omdat hij vindt dat t niet leuk is, dat ik er niet bij bent. Dus ook voor hem... hij slaat een jaartje over. en de kindercarnaval is net zo leuk. je komt veel vrienden tegen. maar TS, als je 'm vertrouwt. dan laat je 'm toch z'n gang gaan. anders ga je ook met een groep vriendinnen carnavallen. Alleen jullie heoven toch niet naar maastricht. er zijn zat andere plekken in limburg en brabant waar ze carnavallen...
lief berichtje dank je!!! Ik ga proberen om ook iets leuks te doen... overdag tenminste, mn schoonmoeder past op en dies ook al in de 60... die kan ik niet de hele nacht met mn zoontjes opschepen vind ik.... en hij gaat zaterdag weg en komt maandag weer thuis.... dus echt 2 nachten weg ja.... vind het sowiezo wel zwaar, ben af en toe nog heel erg moe omdat ik heel slecht slaap soms (zal allemaal wel bij het ontzwangeren horen) ik doe het huishouden helemaal alleen, dan nog koken , boodschappen (doet mn vriend ook wel hoor als ik er om vraag) en dan werk ik nog zaterdags en doe ik de administratie van de winkel.... best druk dus!!! en dan heb ik nog een kleintje van 5 maandjes en 1 van 21 maanden........ Ik vind het dan ook best zwaar 2 nachten alleen met ze......en naar mn mams zie ik ook niet zo zitten.. die woont helemaal in het noorden van het land, werkt ook soms het weekend en als ze vrij heeft slaapt ze heel lang uit, die staat echt niet om half 7 met mij op als mn kindje wakker is... en dan zit ik daar in mn uppie beneden, ga ik me helemaal vervelen Misschien toch maar schoonmoeder smeken of ze ze een nachtje wil hebben ... en zelf ook op stap
hier ook een feestvierende vriend(ik ga ook wel) maar ik ben ook erg onzeker, ik geef eerlijk toe dat ik hem niet vertrouw maar dat komt doordat toen we net een relatie hadden, en het was al heel lang uit met zijn ex, vertrouwde ik hem al niet, ik had net een relatie van 8jaar achter de rug, kwam er achter dat me ex was vreemd gegaan maar toen me huidige vriend en ik dus net wat hadden kwam ik er achter dat hij nog smste met zijn ex die smsjes konden bij mij niet door de beugel stond in van:ik mis je, wil naast je liggen mis je lekkere tongzoen en ik wil je wil met je vrijen dus had hem ermee geconfronteerd, zegt hij doodleuk, ik bedoel er niks mee is maar dollen nou sorry voor mij is dat geen dollen terwijl wij een relatie hebben en hij is zo iemand die het leuk vind om ergens op in te gaan dus b.v als een meid zegt,ik wil je dit en dat dan gaat hij er opin wil hem echt niet kwijt,maar het vertrouwen is wel weg maar mijn gevoel zegt,zet er een punt achter, want elke dag ruzie is ook niet goed voor de kids maar andere kant wil ik de vader van me kids nie kwijt