spannend meid!!je hebt morgen zo ie zo je beeb in je armen,das toch een fijn idee zeg ga vandaag idd lekker ontspannen en denk gewoon nog niet teveel aan morgen.komt allemaal goed en laat het op je afkomen. ik wens je alvast heel veel sterkte en succes en een zeer voorspoedige bevalling toe
ach dat frambozenbladthee was ik ook mee begonnen maar ik kreeg er steeds zuur van en kokhalsneigingen(kan niet zo goed tegen thee gedurende me zwangerschap) ben er dus mee gekapt.ananas en bitterlemon en allerlei andere trucjes ben ik nooit mee begonnen omdat dit niet echt schijnt te helpen bespaar ik mezelf de moeite. zelfs gemeenschap wil niet baten!daar ben ik nu ook mee gekapt want dat vondt ik geen pretje met zo een enorme buik.ik wacht maar gewoon af,a.s woensdag wordt ik gestript en tja gebeurt er dan nog niks dan maar ingeleid worden...je kunt verder toch niks doen
Nou, ik heb sinds vannacht weeen! Maar de vk heeft rond 9 uur gecheckt en nu bleek dat mijn baarmoedermond nog niet helemaal verstreken was. Hij is wel een eind op weg, maar het was leuker geweest als ik zelfs al wat ontsluiting had gehad en veel regelmatiger weeen. Rond 12 uur komt hij weer kijken om te zien wat in de tussenliggende tijd gebeurd is. Aan de hand daarvan gaan we de opties overleggen. De weeen kunnen nu sterker en regelmatiger worden en tot ontsluiting leiden, maar ze kunnen ook weer afzwakken. Hmmm, afwachten dus. Want in het laatste geval doemt het ziekenhuis met infuus natuurlijk weer op Marina: sneu dat het bij jou helemaal weg is gezakt en groot gelijk dat jullie het er samen nog een dagje van nemen met zijn tweetjes. Veel plezier en ik laat nog wel weten of er een kans is dat we elkaar morgen in het Elisabeth tegenkomen!
Ik vertrek zo richting ziekenhuis, na een hartfilmpje krijg ik een injectie om wat uren slaap te kunnen halen. Ben zo vermoeid dat ze anders complicaties tijdens de bevalling verwachten. Hopelijk daarna morgenochtend infuus. Marina: ik heb je een prive berichtje gestuurd, misschien zien we elkaar morgenochtend wel!
@Marina Heel veel succes morgen, dan weet je bijna zeker dat je beebje geboren gaat worden op 24/08/09! Heb ook zo'n lijf wat heel rustig is, op harde buiken na dan. Heb het gevoel dat ons beebje zeker tot eind van de week lekker blijft zitten. @Burberry Al die middeltjes werken inderdaad niet. En gemeenschap levert mij alleen nog meer harde buiken op dus fijn is anders. @Jeetje1aug Jij ook veel succes!
Marina71: zet hem op vandaag!!sterkte!vandaag eindelijk zeker je baby in je armen heeeerlijk voorruitzicht! jeetje1aug:voor jou ook!hopelijk is het ook zover! ps. bij mij is alles nog muisstil,zelfs geen krampen gehad of steken helemaaaal niks,alleen maar een hele drukke baby!
Hoi meiden, ik ben inmiddels terug en ben zaterdag met precies 42 weken bevallen van een dochter! In tegenstelling tot jullie wilde ik sowieso al in het ziekenhuis bevallen maar nu ben ik zeker heel blij dat we dat gedaan hebben want onze kleine heeft een longontsteking opgelopen tijdens de bevalling en moet in de couveuse tot zeker aankomend weekend. Het rare is, ik heb al die tijd moeten wachten op mijn meisje en dat vond ik echt zo onwijs moeilijk en ik had het die laatste week echt heel zwaar ermee. En nu moet ik nog steeds wachten want ik kan haar niet meenemen naar huis en dat is heel vreemd en onwerkelijk. Gelukkig gaat het wel zienderogen beter met haar, ze heeft al een gezonder kleurtje gekregen en huilt lekker en ze heeft pit en ze is prachtig mooi! Nou, ben heel benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat / is vergaan!
hey Miepie, eindelijk bevallen!! gefeliciteerd! jammer dat je meisje nog in het ziekenhuis is, hopelijk mag ze snel naart huis! is de bevalling goed gegaan?
Van harte gefeliciteeerd met je nieuwe spruit!!! jammer dat ze nog in het zkhuis moet blijven! ik ben benieuwd hoe je bevalling is gegaan?ben je uiteindelijk ingeleid?
Thanx meiden, ik zal één dezer dagen het hele verhaal eens goed op papier / scherm zetten, bij de bevallingsverhalen denk ik. Jullie horen van me!
Lieve dames, Op 24 aug om 13.49 uur ben ik bevallen van natuurlijk het allermooiste meisje dat er bestaat Eowyn Sarah. Omdat ze in het vruchtwater had gepoept en met haar 3015 gram toch wat klein was voor de 42+1 weken moest ze een nachtje blijven en werden haar bloedsuikers regelmatig gecheckt, nadat dit allemaal goed was mocht ze gistermiddag lekker mee naar huis. Bekijk bijlage 11877 De bevalling is op zich vlot verlopen (4 uur en 2 persweeen) voor een 4e keurig natuurlijk. Wij zitten hier heerlijk op een roze wolk en zijn zo trots Ik ben heel benieuwd hoe het met Jeetje is, maar verwacht ook snel van haar te horen eigenlijk.... Liefs Marina
heey marina, proficiat zeg, wat een mooi meisje!! mag je trots op zijn echt een poepie.... geniet van deze mooie tijd... veel liefs rensje
Hoi Marina, Van harte gefeliciteerd, ook je man! Prachtige naam heeft jullie dochter! En wat snel, we waren echt een beetje jaloers toen we hoorden dat jij het er op had zitten! Ik zat toen nog niet eens op 5 cm! Even een copy-paste van mihn 'verhaal' in een notedop: Zo, laat ik me nu eindelijk even melden met de heuglijke tijding dat wij sinds maandagavond 22.45 uur een zoon hebben, Michel Robert. Het was een uiterst moeizame bevalling omdat de weeen maar niet goed door wilden zetten. Maar met hulp van 2x over een pijnstillende injectie en tenslotte de vacuumpomp en inknippen is het toch nog gelukt hem op natuurlijke wijze op de wereld te zetten. Sinds dinsdag halverwege de ochtend zijn we thuis en probeer ik bij te komen en te wennen aan onze nieuwe status als ouders. Pfff, heftig hoor!
Ooohh wat ben ik blij voor jullie dat jullie "verlost" zijn! Gefeliciteerd! En nu op naar mijn eigen bevalling, want ik trek het niet meer!!
hallo dames. UIteindelijk ben ik op 18 augustus mama geworden van een zoontje Yoran. 12 dagen later dan verwacht dus.. Gynecoloog vertelde me maandag dat ik de dag nadien binnen moest komen, zodat de bevallin ingeleid kon worden. Dit duurde te lang naar zijn zi. Die morgen werd ik echter wakker en voelde ik dat de weeën dan toch spontaan begonnen waren. Enkele uren later was hij er dan...
Jeetje ten eerste natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Michel Robert...ja ik zag aan het gezicht van je man de verbijstering op zn gezicht toen hij hoorde dat we al bevallen waren....we waren net op weg naar de 5e verdieping want wij moesten ook een nachtje blijven om Eowyn in de gaten te houden, daar ze met haar 3015 bij 42 weken toch te licht was. Ik heb de rest van de middag en avond nog geprobeerd te achterhalen hoe het met jullie ging maar niemand op de 5e kon me iets vertellen, mogen ze trouwens ook niet, was wel jammer want ik wilde het graag weten natuurlijk...gekke gedachte he dat onze mannen elkaar en ons ontmoet hebben en jij en ik nog steeds geen idee hebben wie de ander is Miepie jij ook van harte gefeliciteerd met je dochter natuurlijk...balen en vooral schrikken dat ze een longontsteking heeft, hoop dat alles goed met haar gaat en ze snel met jullie mee naar huis mag, want dit is natuurlijk niet wat je in je hoofd had..heel veel sterkte En zo zien we maar weer dat het gezegde klopt he...er is er nog nooit een blijven zitten ...haha flauw he, als iemand dat vorige week tegen me gezegd had had ik m vermoord :x:x liefs Marina
Hoi Marina, Het toeval houdt maar niet op bij ons! Heb je het al gehoord van je kraamhulp Wilma? Onze eerste hulp kon maar t/m vrijdag blijven en gistermiddag kregen we een andere die eerst bij een adres uit Leusden vandaan kwam. Ik had meteen zoiets van 'het zal toch niet waar zijn?!'. Bart geloofde het niet, maar ja hoor - Wilma kraamt ook bij jou! Wat heerlijk dat zij zoveel ervaring heeft, heb er al echt goed van geprofiteerd gisteren. Voor alle zwangeren: nog even de kiezen op elkaar, jullie zijn er bijna en de beloning is echt meer dan de moeite waard!!!
haha ja ik hoorde het vanmorgen toen wilma binnenkwam, echt mn mond stond ff open haha, hoe bestaat dit toch? Je zou bijna denken dat t niet zomaar gebeurt en t een bedoeling heeft he? Wilma is super he, k mis haar nu al, ze was bij ons voor het laatst vandaag Morgenochtend voor t eerst op onszelf...gek weer hoor! Hoe gaat t met Michel verder, doet ie t goed. Eowyn gaat ook met de dag lekkerder, vandaag al 2 x 2 borsten leeggedronken en dat is echt heerlijk (ook voor mn borsten ) Liefs Marina
Nou heerlijk wakker worden hoor vandaag! NOT! Heb weer een slechte nacht gehad, helaas. En mijn dochtertje is verkouden, waardoor ik me nu ook een beetje vol voel lopen en een beetje rillerig enzo ben. Tja ik heb ooit begrepen dat je lijf de bevalling uitstelt totdat je weer beter bent.. En als klap op de vuurpijl heb ik ook nog eens een mooie steenpuist (tja sorry hoor) tussen mijn benen, waardoor ik bijna niet kan lopen... Ppfff! Zit er echt echt echt helemaal doorheen!!
Ach Ozgul, wat balen zeg! Ik kan me zo ontzettend goed voorstellen dat je er nu even flink doorheen zit! Gewoon lekker spuien hier, wij begrijpen je volkomen. Heel veel sterkte!