ok, nu begint mijn geduld wel op te geraken!!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Jelly, 15 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Dankjewel.. Vandaag weer bij de verloskundige geweest. Ze zei dat ik echt moet proberen te slapen. :( Mij lukt dat niet, ik denk dat ik toch maar aan de slaappil ga.

Overigens ben ik nu dus snotverkouden, mijn keel doet au..

En ik heb vandaag een mega steenpuist weg laten snijden uit mijn lies. Ik heb de hele nacht last gehad van dat ding, hij zat precies op de plek waar mijn benen tegen elkaar aankomen zeg maar. Dus vandaag naar mijn huisarts. Nou die zag 'm en had gelijk zoiets van je moet hier NU vanaf! Deed behoorlijk pijn, maar de pijn van de druk van dat ding is gelukkig over, zoo wat een opluchting! Ik kan eindelijk weer lopen en zitten enzo. Alleen ik heb nu dus een open wond waar een drain in zit. Morgen moet ik terug en gaat de drain eruit en dan moet het vanzelf dichtgroeien. :( Ook niet lekker om mee te bevallen, maar ja..

Overigens was alles stilgevallen maar ik voel nu weer lichte krampen opkomen. Terwijl ik dus vandaag denk nou even niet totdat morgen die drain er op zijn minst uit is.. Het zit me echt niet mee..

2. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    hallo dames!
    ik ben 26/8 bevallen van een prachtig zoontje! me ontsluitingsweeen ging vrij snel voor een eerste kindje,heb 1,5 uur moeten persen en toen werd besloten tot een flinke knip:( zijn navelstreng zat ook om ze nekje maar we waren op tijd gelukkig!hij maakt het erg goed en ik heb behoorlijke last van me hechtingen gehad en nu gaat het EINDELIJK wat beter!!

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Gefeliciteerd!!!
    Geniet ervan!

4. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    gefeliciteerd

5. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Burberry van harte met de geboorte van jullie zoontje..geniet er lekker van....;)

Liefs Marina

Deel Deze Pagina