Hai Allemaal Vroeg mij af hoevele moeite jullie hebben met het ''niet roken'' tijdens jullie zwangerschap? Ik heb het heel erg, alhoewel ik de eerste 4 dagen aan het afbouwen was, van 20 naar 5 dan naar 4,3 2 ben iknu helemaal gestopt. Maar ik vind het nog steeds moeilijk. Tuurlijk krijg je er wat voor terug en weet je voor wat je het doet, ik wil absoluut net meer roken... Maar het blijft een K*t verslaving
Ik heb er de eerste 2 weken moeite mee gehad (ben wel in een keer gestopt na posi test) en daarna helemaal niet meer. De misselijkheid heeft daar ook wel in geholpen hoor..ik kon er echt van over mijn nek gaan als ik ergens sigarettenlucht rook! Goed dat je gestopt bent!
toen de misselijkheid inkickte was het een fluitje van een cent Nu heb ik er totaal geen behoefte meer aan Kan zelfs niet meer tegen sigarettenrook nu
geen last van gehad. Ik ben meteen gstopt zodra ik het wist en heb er ook in geen 2 jaar meer behoefte aan gehad.
ik heb er de eerste 3 weken moeite mee gehad,daarna ging het goed. was 4 maanden gestopt maar toen begon ik weer. heb wel weer geprobeerd te stoppen,maar ik werd complaat krankzinnig,heb de halve edah op zijn kop gezet. ben nu gewoon weer gaan roken,maar wel geminderd. stoppen werkt op dit moment niet bij mij. succes
Ik was 1 1/2 week gestopt en draaide zowat door, zoveel moeite had ik ermee. Ben uiteindelijk dus weer begonnen, helaas. Ben ook geminderd, maar goed het blijft niet goed he!
Ik ben gestopt, maar heb er soms nog steeds moeite mee. Vooral als anderen in mn buurt roken. En stom genoeg droom ik er zelfs soms over
Ik ben gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was. De eerste 2 weken waren er zeker moeilijke momenten, maar je hebt een drijfveer. Mijn man was ook gestopt, maar voor hem was het veel moeilijker om vol te houden. Hij rookt nu weer.. maar wel in de keuken en niet bij mij in de buurt. Dit was in het begin natuurlijk moeilijk. Ben nu bijna 13 weken zwanger en heb eigenlijk nergens meer last van. Ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben... Heel veel succes ermee en veel plezier met je zwangerschap. Anouk
Ik heb er de eerste paar maanden heel erg veel moeite mee gehad maar nu gaat het wel ik denk er niet zoveel meer aan!
Ik las vandaag dat het nog slechter is dan dat ze in eerste instantie dachten. Ik rook zelf niet, ook nooit gedaan. Dus hier geen problemen...
Het stoppen is me 3 dagen gelukt. Ik liep te janken, te beven, enorm kregelig en ging de muren op. Ben dan maar herbegonnen... Rook nu maximum 6 sigaretten op een dag en neem ook lights, en het gaat. Moeilijk als je van anderhalf pakje per dag komt naar 6 per dag. Voel me wel schuldig tov de kleine
ikzelf heb anderhalf pakje per dag gerookt! Toen bij ons de kinderwens er was ben ik samen met een vriendin gestopt!Dit hield ik niet vol en ben dus begonnen met de weekenden enzo weer roken.Daarna was het 4 per dag ofzo(of ik had een feestje).Heb toen ik positief teste gelijk me peuken weg gegeven en tot nu toe niet meer gerookt!heb er af en toe nu wel moeite mee maar ik weet waarvoor ik het doe!er zit een mini wonder in mijn buik en ikzelf ben heel bang voor een miskraam en als ik nu maar een peuk zou roken en ik zou een miskraam krijgen dan blijf ik dat zelf PERSOONLIJK(dus absoluut niet naar jullie gericht)altijd aan die ene sigaret wijten!heb me dit zo in me hoofd geprent dat het eigenlijk nu best vol te houden is! dames succes! liefs
Dit Helpt heel erg.. Bedankt ga even kijken op de site P.S. Nog meer gruwelijke verhalen kom maar op! Des te makkelijk het word.
Roken.. nooit gedaan.. maar heb toch zo'n zin in een bak sterke zwarte koffie.. Dus ik begrijp het wel.
ik heb nu 20 jaar gerookt en vind het heel moeilijk om te stoppen. mijn man rookt ook, ik neem af en toe een trekje van zijn sigaret. niet roken is beter voor de baby. ik ken genoeg vrouwen die in de zwangerschap rookten, kinderen zijn gezond, geen astma. het verschil wat ik nu zie tussen de kinderen is dat ze minder inteligent zijn, meer moete met leren.
het is een enorme prestatie als je kunt stoppen tijdens je zwangerschap, echt knap als je dat lukt. Ik heb bij de 1e de peuken al eerder laten staan, en blij was ik, door de hormonen de 1e periode zw.schap was het me nooit gelukt als ik al niet gestopt was. Bij de 2e lukte het me niet door omstandigheden, stres etc.etc. helaas een miskraam. Als ik weer zwanger zou mogen worden dan stop ik, en hopelijk ook eens een keertje definitief. BIEN