Mijn zoontje wordt zaterdag 3 jaar en gaat volgende week trakteren op de opvang. Voor de kindjes heb ik al iets, maar wat moet ik voor de juffen doen? Ik wilde chocola doen, maar met dit weer lijkt me dat niet handig, dus wie heeft er nog tips? Voor de kinderen heb een voetbal kleurplaat gekopieerd en uitgeknipt en op karton geplakt daarachter doe ik een zakje met een speeltje, een doosje rozijntjes met knijpfruit of een koekje.
Voor de juffen is het al snel goed hoor! Die krijgen al zoveel snoepjes. Zelf ben ik ook juf en ik kreeg laatst een zakje cup a soup. Moet zeggen dat dat erg lekker was als tussendoortje haha! Zelf houd ik niet van cakes, grote koeken ed. Gewoon een klein koekje (roomboterkoekje, stroopwafel oif) is toch heerlijk?
Ik heb voor de hele club (dus alle aanwezige kindjes en leidsters) appelpannenkoeken gemaakt. Ik trakteer elke keer gewoon op de groep en geef geen dingetjes aan kindjes die er niet zijn. Op die manier is het gewoon bij de boterhammen of het fruit even helemaal feest. Dat lijkt mij het leukst voor het kind. De rest weet toch nog niet wat ze gemist hebben.
Wat juffen ook altijd heerlijk vinden is een prikkertje met bv kaas, worst komkommer e.d. We krijgen altijd zoveel traktaties dat iets gezonds altijd wel fijn is!