3 jarige is jarig wat trakteren aan de juffen op de opvang?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by tamtam78, Jun 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Mijn zoontje wordt zaterdag 3 jaar en gaat volgende week trakteren op de opvang.
    Voor de kindjes heb ik al iets, maar wat moet ik voor de juffen doen?
    Ik wilde chocola doen, maar met dit weer lijkt me dat niet handig, dus wie heeft er nog tips?
    Voor de kinderen heb een voetbal kleurplaat gekopieerd en uitgeknipt en op karton geplakt daarachter doe ik een zakje met een speeltje, een doosje rozijntjes met knijpfruit of een koekje.

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    1,782
    30
    48
    Voor de juffen is het al snel goed hoor! Die krijgen al zoveel snoepjes. Zelf ben ik ook juf en ik kreeg laatst een zakje cup a soup. Moet zeggen dat dat erg lekker was als tussendoortje haha!
    Zelf houd ik niet van cakes, grote koeken ed. Gewoon een klein koekje (roomboterkoekje, stroopwafel oif) is toch heerlijk?

3. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Ik heb voor de hele club (dus alle aanwezige kindjes en leidsters) appelpannenkoeken gemaakt. Ik trakteer elke keer gewoon op de groep en geef geen dingetjes aan kindjes die er niet zijn. Op die manier is het gewoon bij de boterhammen of het fruit even helemaal feest. Dat lijkt mij het leukst voor het kind. De rest weet toch nog niet wat ze gemist hebben.

4. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Wat juffen ook altijd heerlijk vinden is een prikkertje met bv kaas, worst komkommer e.d. We krijgen altijd zoveel traktaties dat iets gezonds altijd wel fijn is!

Share This Page