even een vraag, had pas dinsdag ongi moeten worden maar helaas vandaag al bloedverlies:x, kan dit evt innestelbloed zijn en wat is t verschil dan tussen menstruatiebloed en die van de innesteling?erg vreemd temp al langer en mijn temp was ook vandaag nog hoog: 37,2, ovulatie en innesteldip hebben plaats gevonden... iemand een antwoord hierop?
innestelbloed is volgens mij een kleinbeetje bloed en het komt denk ik ook voor je menstruatie heb er geen ervring mee
Geen antwoord maar hier hetzelfde, vandaag ongi geworden (denk ik) Had het eigenlijk volgende week pas moeten worden.heb normaal een lange cyclus. Daarom vraag ik me ook af of het niet innestelingsbloeding is.Het is meer een beetje bruin bloed en het zet niet echt door of is innestelingsbloeding helder rood? in ieder geval lees ik even mee. groetjes
@minnie:ik heb normaal ook een langere cyclus en t vreemde vind ik dat ik toch zon hoge temp blijf houden. dacht echt dat t deze maand raak was... t was eerst bruin bloed en erna rood maar weinig, alleen bij afvegen zeg maar toch maar een testje doen of heeft dat totaal geen nut... hoe hopeloos kan je ervan worden he? haha
innestelingsbloed is gewoon licht roze en van uw ms echt wel rood bloed.ik heb dit nooit gehad maar heb da van veel mensen gehoord dat het wel zo is.
@debo81:Ik heb wel een test in huis maar weet niet of je al eventueel positief test als je je innesteling hebt gehad. Wil ook wel zekerheid want ga met vakantie dinsdag. Als het nou echt niet doorzet ga ik morgenochtend een testje doen. Maar Ik heb geen symptomen gehad dat ik zwanger ben,heb me eisprong/innesteling niet gevoeld terwijl ik dat bij m'n vorige zwangerschap dat wel duidelijk heb gehad. groetjes
Bij mij zet t nu nog niet echt door, blijft alleen met afvegen een beetje licht bloed maar ja zegt weinig... @minnie: misschien wel een goed idee om even te kijken of t idd doorzet ik heb qua temp duidelijk een ovulatie gehad, hiernaast ook echt wel pijnlijke borsten, raar gevoel in mn buik, hoge temp en moe vandaar dat ik echt dacht dat ik zwanger zou zijn... wacht t denk ook maar even af en anders een testje, weet ik t gelijk zeker... succes!
me enige symptoom is dat ik erg chagerijnig ben ,dus zal me ongi wel zijn. Ik laat het wel weten als het niet doorzet en morgen een testje heb gedaan. Jij veel succes!
Test gedaan en negatief,maar verlies ook geen (bruin) bloed meer. Ik zet me oude banner maar weer terug en ga lekker ff op vakantie en dan zie ik het wel. @debo81Als ik terug ben houd ik je weer in de gaten groetjes
@debo81 ik ben weer terug van vakantie en ongi is doorgebroken in de vakantie.Weet nu niet hoeveel cyclus dagen ik moet aanhouden.Moet ik beginnen met de datum van het bruine bloedverlies of wanneer het echt is doorgebroken.Ik heb het nu maar een beetje in het midden gehouden. Maar genoeg over mij Hoe is het met jou? je mag me ook een pb sturen hoor als je dat wilt. groetjes
Je vraagt t dan wel niet aan mij Minie2 , maar ik heb wel eens gehoord dat je moet tellen vanaf de dag dat je echt (rood) bloedverlies hebt (dus dat het doorbreekt). Fertilityfriend (van de temperatuurkaartjes) begint ook pas met een nieuwe cyclus als je aangeeft dat je bloedverlies hebt. Succes!
Bedankt Dawnie voor je antwoord. Het was eigenlijk wel aan iedereen gericht die een antwoord erop had,heb het een beetje raar geschreven groetjes
Bij mijn zwangerschap had ik ook 10 dagen na mijn eisprong een innestelingsbloeding. En wel 3 dagen lang! Ik dacht gewoon dat ik ongesteld was geworden en zat al te balen dat mijn cyclus echt alle kanten opging. En was gewoon rood, net als menstruatie. Na 3 dagen hield het op. Toen 3 dagen na mijn NOD getest en zwanger!
Debo, hoop voor je dat het een innestelingsdip is!Zolang je temp nog hoog is, moed houden! Duim voor je meid!
@minnie, genoten van je vakantie? balen dat je ongesteldheid toch heeft doorgezet. Bij mij was t ook duidelijk mn ongesteldheid, de 1e 2 dagen ook bruin bloed maar erna brak t goed door.. helaas. Baalde zo erg dat ik maar even niet meer op die site heb gekeken, hihi Ik heb trouwens va de 1e dag berekend maar zou in jou geval( omdat er een paar dagen tussen zat toch?|) vanaf de 1e dag rood bloed tellen... @madeliefje dank je, helaas weer niet maar op naar de volgende ronde! erg vreemd trouwens want ook tijdens mn menstruatie bleef mn temp erg hoog... ben benieuwd naar hoe de aankomende ronde weer zal verlopen bij jullie groetjes
hoi ik heb een vraag (weet niet of die hier helemaal past) ging net naar de wc.. moest mijn grote behoefte dat ging wel erg moeilijk .. ook een beetje diaree en daarbij was ook bloed.. dus ik veegde af en het leek alsof het uit mijn vagina kwam.. dus dacht oh een ongi maar ging daarnet weer naar de wc en toen had ik alleen maar slijm en een beetje bruinig/rozig kleurtje weet iemand wat dit kan zijn? xx