ei geweest?? Action ovu testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Purplegates, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Hey allemaal, heb eergisteren ovu testen can de action gekocht, mijn vorig forul staat hier nog, je kan het evt via mijn profiel bekijken, dit was de foto die erbij zat, de twee linkse zijn eergisteren en de twee rechtse gister. Nu zag ik dat eergister de tweede test die ik savonds gedaan had en de test van gisteren die ik smiddags gedaan had het donkerst waren, maar niet positief. Nu heb ik deze middag weer een test gedaan en die is gewoon blanco... geen streepje te zien. Is mijn ei nu mischien al geweest? ik was al wat laat met beginnen testen denkik want drie dagen geleden (de dag voor ik de eerste test had gedaan) had ik steken en een trekkerig gevoel in de omgeving van mn liezen/eierstokken en de dag ervoor was mijn vruchtbaar slijm ook gestopt met komen (4dagen geleden dus) zou het kunnen dat mn ei geweest is? Of wat kan ik hier nu uithalen? De foto us van de testen van gister en eergister. Die van vandaag ligt er niet bij (omdat ie blanco is)

Bijgevoegde bestanden:

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nee hoor.Hij moet even donker of donkerder zijn.Dat is nog lang niet het geval bij jou testen.Even doortesten nog.

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Bij mij worden ze een stuk donkerder!

4. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Ik weet dat ze negatief zijn maar kan het niet dat mn ei al geweest is voordat ik de testen heb gedaan?
    aangezien twee dagen voor het testen het slijmverlies ineens stopte en de dag voor de testen ik ineens steken/trekkend gevoel kreeg rond de lies/eierstokken?

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat kunnen wij ook niet zien als je toen geen testen hebt gedaan...

Deel Deze Pagina