Gefeliciteerd met jullie wondertje Devil, hoop op een mooie echo voor je volgende week! Mijn voorgevoel zegt trouwens een tweeling dus ben benieuwd! 😉 Weet Luc het al?
Ja gaat. Veel moe en licht misselijk door de dag heen. Lust ook bepaalde dingen niet meer en bereiden van bijv broccoli etc gaat niet ivm de lucht. Verder gaat het redelijk. Jij?
Oh wat vervelend zeg! Hopen dat het gauw minder zal worden! Bij mij wordt ik meestal in de loop vd dag steeds lamlendiger en met vlagen misselijk... Ook kan ik zomaar uit het niets opeens vreselijk moe en uitgeput zijn maar al met al is het goed te doen hoor nu aftellen voor mn eerste echo (2 juni) zo spannend allemaal!!
Mag het toch niet hopen zeg alle mensen... Nee die weet het nog niet want die kan zn mond niet houden..
Nou goed, we zulluh zien....hoop dat ik er naast zit. Wanneer gaan jullie het hem vertellen, na een week of 12?
Ja bij de tweede echo denk ik, dan gaat ie mee maar dat wordt nog wat, want hij wil geen broertje of zusje
Wauw wat een mooi nieuws,van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Veel geluk,liefde en gezondheid!!
Echo gehad! Het is er 1 , hartje klopt goed en is volgens de voorlopige berekening 8 weken precies. Met 11 weken weer een echo voor de juiste termijnbepaling!