Hey iedereen, wij zijn sinds november aan het proberen voor een 2de kindje. Gezien ik een onregelmatige cyclys heb weet ik niet wanneer mijn eisprong was. Gisterochtend een zwangerschapstest gedaan maar negatief. Ik deze test op de badkamer gelegd en gisteren vr het slapen gaan nog eens gekeken. Ik zag nu precies wél een heeeeel licht streepje. Is dit ng een betrouwbaar positief resultaat of te verwaarlozen na zo'n lange tijd? Wil morgen sowieso opnieuw testen maar vraag me af of dit een indrooglijntje is?
Op welke dag zit je nu? Ik denk dat ik wel "iets" zie maar ik kan niet zien welke kleur het is (grijn van indroog b.v.) Alhoewel ik persoonlijk nog nooit een indroger heb gehad. Negatief was gewoon omo wit. Soms was ik gewoon (te) vroeg met testen en ging het uiteindelijk toch mis. Anders over een dag of 2 weer een testje wagen. Als je zwanger bent dan verdubbeld hcg zich om de dag.
Ik zie wel een licht streepje maar na die tijd is hij inderdaad niet meer betrouwbaar. Wel de moeite waard om morgen nog eens te proberen..
Ik zie ook een heel licht streepje, maar zoals je zelf al vermoed zegt dit vrij weinig. Morgen dus nog een keer en dan wél binnen de tijd aflezen.
vervelend he maar je moet na afleestijd de test echt weggooien helaas te veel te vaak indroogstreepjes die je helemaal gek kunnen maken, maar dit betekend natuurlijk niet dat er niets kan zijn, dus test over 2 dagen nog eens en aflezen binnen de tijd
Ik zie wel een streepje, maar hij lijkt mij niet breed genoeg voor een "positief" streepje. Even afwachten nog!
Ja ik zie ook een dun streepje, sluit me aan bij de rest, over een dag of 2 nog eens testen spannend!
Ok, bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik ga morgen nog maar eens een testje halen en dinsdagochtend opnieuw testen. Spannend seg!!!
Hey iedereen! Ik heb vanmorgen opnieuw getest en het was jammer genoeg negatief... Het zal dus toch een indroger zijn geweest! Had niet verwacht dat ik toch zo teleurgesteld zou zijn. Stiekem had ik blijkbaar toch al wat verwachtingen. Maar we proberen verder!