Okc 4 jaar en 4 maanden

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Bessy, Jan 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bessy

Bessy Actief lid

Jan 18, 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb een afspraak van het okc binnengekregen voor mijn zoontje van 4 jaar en 4 maanden, is dit gebruikelijk want ik kan me dit niet herinneren van mijn dochter?
    Ik ben in juni 2012 nog geweest met hem, dus vraag me af waar deze afspraak ineen vandaan komt..

2. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16
    Ik weet dat het consultatiebureau hier een nieuwe manier van werken heeft gekregen. Normaal gingen kinderen tot 4 jaar naar het cb en daarna naar de ggd. Dat is nu veranderd. Kinderen blijven nu tot ik geloof 12 jaar bij het cb. Ik zal even kijken of ik er iets over kan vinden.

3. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16
    Op de site zie ik er nog niets over staan, maar vorig jaar waren ze druk bezig om dit tot stand te brengen.

4. liset22

liset22 Actief lid

Jul 21, 2007
    212
    99
    28
    Mijn dochter is in december 5 geworden, maar wij hebben alleen rond 4 jaar een afspraak gehad.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier ook niet, maar regionaal kunnen er ook andere afspraken gelden.. Misschien aan andere ouders in de buurt vragen?

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wij kregen met 4,5 ook een oproep...
    Dat is op zich niet standaard dus ik heb even gebeld waarom we die dan kregen.
    Ik ben absoluut geen fan van het okc... Maar een goede reden is een goede reden.
    Echter kon niemand me vertellen wat het de reden was en heb ik dus met precies die reden afgezegd.

Kan je dus niet vertellen waar de afspraak voor was... Wel dat het niet standaard is.
    Maar als ze op het cb niet weten waarom je een extra afspraak krijgt ga ik er niet speciaal een extra middag voor vrij nemen.
    Is het nou om een specifieke reden is dat geen enkel probleem maar bezigheidstherapie hou ik niet zo van :)

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Bij ons CB lopen ze nogal achter. Dus veel kindjes krijgen hun 3j9m afspraak pas na 4 jaar..
    Maar hij heeft de prikken en ogentest met de rondjes de vorige keer wel al gehad?

8. Bessy

Bessy Actief lid

Jan 18, 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    We zijn met 3jaar en 9 maanden gewoon geweest, dus ik heb eens even gebeld, maar die mevrouw kon me ook niet vertellen wat de reden was, wel dat het niet gebruikelijk is op deze leeftijd. En de reden zou op de brief moeten staan, maar daar is alleen algemeen aangekruist dus daar word ik ook niet wijzer van.

Ik ga er maar gewoon naartoe, al hoop ik dat ze wel iets zinnigs te zeggen hebben en dat ik 'm niet voor niets een ochtend thuis moet houden.
    Ik vermoed trouwens dat het ermee te maken heeft dat hij op een moc heeft gezeten...

Share This Page