Ik heb wel een paar weken nodig gehad om te wennen. In het begin werd ik echt zeeziek van de bril, zelfs misselijk. Ik heb +1.25, dus niet echt slechte ogen maar in het jaar dat ik nu een bril draag zijn ze (zoals verwacht) slechter geworden. Nu kan ik inmiddels niet meer zonder.
ik heb 2 kids met een bril, de oudste van 9 kan al niet meer zonderhaar bril maar die zegt wel dat ze straks lenzen wil. ik hoop dat dat kan in verband met de sterkte.
Hier al 29 jaar een bril. Ik kreeg hem toen ik 1 jaar was Ow help wat was dat een drama, verstoppen, stuk maken alles geprobeerd maar helaas de strijd verloren en nu draag ik netjes iedere dag mijn bril hihi.... Een bril is wel wennen net zoals het uitzoeken van die bril... Daar doe ik altijd uren over!!! Ja want tja wat wil ik deze keer??? Nu kom ik al 18 jaar in dezelfde zaak en kennen ze me dus als ik er echt niet uit kom roep ik oké je weet wat ik normaal leuk vind zoek maar wat uit!!! Nu dus een fel groen met zwart montuur... Want een bril hoeft niet nerdy te zijn Heel veel plezier met je bril en heel misschien ga je het stiekem nog wel leuk vinden ook
Ik draag ook sinds mijn 9 jaar een bril. Met 14 overgestapt naar lenzen, want mijn moeder was het beu elke week naar de winkel terug te gaan... ik speelde toen volleybal. Een hele lange tijd lenzen gehad, tot ik mijn bril (want lenzen moet je met een bril sowieso afwisselen ´s avonds) moest laten aanpassen wegens de sterkte. Nu ja... kwam ik met een nieuwe bril thuis, maar die was zo duur dat ik maar beslist had dat ik die nu maar altijd op mijn neus moest hebben.