Leuke bruidszaken Brabant (en omgeving)

Discussie in 'De lounge' gestart door Lt20, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hallo!

Wat is nou echt een leuke bruidszaak in Brabant?

En waar moet ik dus echt niet willen komen?

Budget is rond de 1500-2000 euro.

2. Ik heb mijn jurk gekocht bij c'est moi
    alle jurken 500-750 euro maar daar komt nog wel de accesoires bij. Ik was 1000 euro kwijt voor een super mooie jurk en lingerie en hoepel.
    Betaalbare bruidsmode

xxxxxxxxxxxxx

3. Danielle27

Danielle27 Actief lid

5 feb 2009
    264
    0
    0
    Mijn jurk was een Sincerity van, ik geloof, 1000 euro, die heb ik gehaald bij Ann & John Ann & John bruidsmode Erg fijne winkel met een grote collectie en veel accessoires.

4. Ik heb echt tig bruidszaken gemaild een maand terug, en Ann & John is de enige zaak van wie ik een reactie terug heb gehad. Dat ik van al die anderen nooit iets heb gehoord maakt dat ik al niet genoeg vertrouwen meer heb om daar zoveel geld uit te geven.

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dank je wel voor de reacties!

Nog meer?

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee sorry, ben geslaagd in Hilversum. Maar er zit ene nieuwe zaak in Wouw, waar ik wel positieve dingen over gehoord heb.

7. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het Smitje in Eindhoven! Daar had ik mijn jurk in de uitverkoop (ergens begin augustus destijds) en die kostte me toen maar 150,00 euro, terwijl de orginele prijs 1400 euro was.....

Ik moest de jurk destijds wel meteen meenemen en ik kreeg het kaartje van hun vast coupeuze erbij. (dus dat moest ik ook zelf regelen...maar verder... helemaal top!)

8. De bruidsmode zaak in Rosmalen.
    Daar ben ik super geholpen

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    konings in deurne, komen ze van heel nederland en belgie ook naartoe;)

10. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Ik heb mijn jurk 5 jaar geleden gekocht bij Lovely Lady in Waalwijk. Heel gezellige winkel, waar ik goed geholpen ben!

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik ook! :)

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ann & John vond ik een vreselijke fabriek waar ze je nauwelijks een blik waardig gunde.... Niks persoonlijks aan en wist niet hoe snel ik weer weg moest komen daar. Ging er naartoe omdat ze zoveel jurken hadden. Uiteindelijk ben ik naar een klein winkeltje, Harteleijn in Waalwijk gegaan waar ik super ben geholpen, ze de mooiste jurken hadden en ze me enorm op mijn gemak stelden... Kan ik echt iedereen aanbevelen...
    Harteleyn Bruidsmode

13. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Mijn jurk komt bij MS trouwservice uit Geffen vandaan, had een mooie en betaalbare collectie :) En een hele goede service

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Konings in Deurne!

15. Triskele

Triskele Niet meer actief

ach bah dat zijn zulke assholes (parson my french) die vond ik echt zo niet beleefd we zijn uiteindelijk naar een zaakje in Uden toe gegaan en die hebben al onze wensen waargemaakt en nog beleefd ook.. ik woon zowat naast Konings maar zou er nooit meer binnen stappen.

Bij een gezellige kleine zaak is er zoveel meer mogelijk en denken ze veel meer met je mee dat zou ik altijd aanbevelen!

16. Amare

Amare Niet meer actief

Liberte in Steenbergen. C'est moi is absoluut niet aan te raden, Google maar eens, veel negatieve ervaringen!
    Succes en veel plezier met je zoektocht!

17. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik heb mijn bruidsjurk bij Prinses in Apeldoorn gehaald. Hele goede service en een hele grote winkel met veel keus.

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb mijn jurk gekocht bij Lia van de Wetering in Uden. Goede service, mooie jurken. Echt een dagje uit vond ik het!

Ik had een hele andere jurk in mijn hoofd, strak en zonder poespas. Komt zij aan met een jurk à la Assepoester. Sleep, kraaltjes enz. Ik dacht echt: oh nee!! Dat ben ik echt niet!!

Maar goed, toch aangedaan... En wat denk je? Ik was in tranen toen ik de paskamer uit kwam. Wat een GEWELDIGE jurk!! Ik voelde mij net een prinses!

Dat vind ik echt knap... Iemand die zo simpel en saai is van nature een prachtige Assepoester jurk verkopen die super is!:D

19. Triskele

Triskele Niet meer actief

volgens mij ben ik daar ook geweest was even de naam kwijt, inderdaad wat je zegt, dagje uit, en ze kennen je daar beter als jij jezelf, ik heb 3 jurken gepast en de eerste was het eigenlijk al meteen hihi

20. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Ik heb mijn jurk gekocht bij De Bruidsgalerie in Uden. Veel keus en een super leuke eigenaresse. De dames daar denken echt met je mee en vermaken de jurken overigens zelf.

Deel Deze Pagina