oke en nu?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door janice79, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    ben dus duidelijk niet zwanger na een miljoen testen.. maar word ook niet ongesteld. (dokter hoef ik niet te gaan, die gooit het toch op het feit dat ik maar 1 eierstok heb en dat het dan anders loopt allemaal ;) ) .. overigens ben ik de afgelopen 7 maanden iedere maand na 30 of 31 dagen ongesteld geworden.. dit is de eerste maand dat ik 3 weken overtijd ben.
    heb net wel een ovulatietest gedaan en het streepje is iets lichter dan de controle streep.. zou dat inhouden dat mijn ovulatie er dan nu pas aan zit te komen (dat ik gewoon een menstruatie heb overgeslagen?)

moet ik nu iedere dag gaan testen dan maar met die ovulatietesten.. of geven ze altijd een lichte streep aan?

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    welke ovulatietesten heb je?
    en in theorie zou het kunnen dat je een maand overgeslagen hebt en nu pas eisprong hebt

net zoals in theorie het zou kunnen dat je vorige keer je ei gemist hebt.. en nu bv toch zwanger bent, ondanks nega testen.

maar ik zou er vanuit gaan dat ei nu in aantocht is.. dus nog even doorblijven testen tot streep net zo duidelijk is als teststreep.. en dan eventueel daarna kijken of streepje weer minder duidelijk wordt.. dan zou je nu dus pas je eisprong hebben gehad.

bij mij waren ovu's na ei meteen weer wit.. pas toen ik zwanger werd weer duidelijk

3. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    ik heb die van het kruidvat, zal zo ff een foto ervan maken

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

die kruidvat ovutesten zijn de slechtste testen ooit
    die geven bij mij tijdens mijn eisprong negatief aan, en tijdens mijn ongi 5 dagen lang positief, en bij mijn vriend geven ze zelfs positief

zijn hele slechte testen volgens héél veel meiden. het beste kan je een andere ovutest gebruiken

maar je kan best een maand overgeslagen hebben hoor, heb ik ook vaker gehad

liefs daantje

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Die is niet posi, maar ik denk hetzelfde over de kv ovutesten als daantje. Heb er ook geen goed woord voor over.

Ik ben zelf sensitest liefhebber.

Waarom vraag je niet eens een second opinion aan een andere ha. Je kunt gewoon als passant langsgaan.

6. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
  7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    het streepje is best nog wel wat lichter dan de conrolestreep vind ik! Hij is nog niet positief. Als er wel al veel verschil in zit met gisteren dan zou ik over meer dan 4 uur nog eens testen en in de tussentijd niet plassen en drinken

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    zie nu dat je er nog eentje hebt geplaatst. Volgens mij is ie nu bijna positief maar nog niet helemaal

9. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    vanavond nog maar eens testen dan?

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja, dan zou ik dus wel even 4 uur niet drinken en plassen en dan nog eens testen! Sowieso aan de klus vanavond! Als je wilt tenminste ;)

11. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    Test nu net weer gedaan en een stuk lichter als vanochtend?

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dan is ondertussen je piek geweest, dan heb je waarschijnlijk echt een ongi overgeslagen. Nog geklusd? Anders vandaag en morgen nog klussennnnn

13. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    nee tussen vanochtend en vanmiddag heb ik niet gekluds ;):D
    misschien vanavond? weet alleen niet of het zin heeft?

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hihi dat bedoelde ik ook niet gekkie...ik bedoelde de afgelopen dagen ;) :p

15. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    ohwwww :D:D:D:D:D hhaha stom :D

nee de laatste keer was zaterdagavond!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    nee hoor, niet stom...wel grappig hihi.

Hmm, dan vanavond nog even goed klussen hoor ;)

17. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    nou wie weet .. ;)

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

zoals ik eerder al zei, vertrouw die testen NIET, 99,9% van de meiden die deze gebruikt hebben zijn er negatief over, ze worden posi op de gekste dagen waarop het niet kan,kanen blijven vaak 5 dagen achter elkaar posi, of posi-nega-posi
    echt rotdingen zijn het, denk je dat je ei komt is het vals alarm

Mijn nr1 ovutesten waren sensitest dipsticks, de allergoedkoopste en beste

19. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    ja die ga ik morgen bestellen.. maar ik maak ze wel ff op nog..
    maar er staat wel in dat ze 99.9 % veilig en betrouwbaar zijn.. das toch ook wel raar dan? :D

Deel Deze Pagina