ben dus duidelijk niet zwanger na een miljoen testen.. maar word ook niet ongesteld. (dokter hoef ik niet te gaan, die gooit het toch op het feit dat ik maar 1 eierstok heb en dat het dan anders loopt allemaal ) .. overigens ben ik de afgelopen 7 maanden iedere maand na 30 of 31 dagen ongesteld geworden.. dit is de eerste maand dat ik 3 weken overtijd ben. heb net wel een ovulatietest gedaan en het streepje is iets lichter dan de controle streep.. zou dat inhouden dat mijn ovulatie er dan nu pas aan zit te komen (dat ik gewoon een menstruatie heb overgeslagen?) moet ik nu iedere dag gaan testen dan maar met die ovulatietesten.. of geven ze altijd een lichte streep aan?
welke ovulatietesten heb je? en in theorie zou het kunnen dat je een maand overgeslagen hebt en nu pas eisprong hebt net zoals in theorie het zou kunnen dat je vorige keer je ei gemist hebt.. en nu bv toch zwanger bent, ondanks nega testen. maar ik zou er vanuit gaan dat ei nu in aantocht is.. dus nog even doorblijven testen tot streep net zo duidelijk is als teststreep.. en dan eventueel daarna kijken of streepje weer minder duidelijk wordt.. dan zou je nu dus pas je eisprong hebben gehad. bij mij waren ovu's na ei meteen weer wit.. pas toen ik zwanger werd weer duidelijk
die kruidvat ovutesten zijn de slechtste testen ooit die geven bij mij tijdens mijn eisprong negatief aan, en tijdens mijn ongi 5 dagen lang positief, en bij mijn vriend geven ze zelfs positief zijn hele slechte testen volgens héél veel meiden. het beste kan je een andere ovutest gebruiken maar je kan best een maand overgeslagen hebben hoor, heb ik ook vaker gehad liefs daantje
oke dit is de ovulatietest! http://triton.imageshack.us/Himg128/scaled.php?server=128&filename=testmirandae.jpg&xsize=640&ysize=480
Die is niet posi, maar ik denk hetzelfde over de kv ovutesten als daantje. Heb er ook geen goed woord voor over. Ik ben zelf sensitest liefhebber. Waarom vraag je niet eens een second opinion aan een andere ha. Je kunt gewoon als passant langsgaan.
oke meiden, valt hier nog wat uit op te maken? de 1e test is die van gisteren (ovulatie he) en de 2e is die van net? http://triton.imageshack.us/Himg133/scaled.php?server=133&filename=testmiranda.jpg&xsize=640&ysize=480
het streepje is best nog wel wat lichter dan de conrolestreep vind ik! Hij is nog niet positief. Als er wel al veel verschil in zit met gisteren dan zou ik over meer dan 4 uur nog eens testen en in de tussentijd niet plassen en drinken
zie nu dat je er nog eentje hebt geplaatst. Volgens mij is ie nu bijna positief maar nog niet helemaal
ja, dan zou ik dus wel even 4 uur niet drinken en plassen en dan nog eens testen! Sowieso aan de klus vanavond! Als je wilt tenminste
Dan is ondertussen je piek geweest, dan heb je waarschijnlijk echt een ongi overgeslagen. Nog geklusd? Anders vandaag en morgen nog klussennnnn
nee tussen vanochtend en vanmiddag heb ik niet gekluds misschien vanavond? weet alleen niet of het zin heeft?
zoals ik eerder al zei, vertrouw die testen NIET, 99,9% van de meiden die deze gebruikt hebben zijn er negatief over, ze worden posi op de gekste dagen waarop het niet kan,kanen blijven vaak 5 dagen achter elkaar posi, of posi-nega-posi echt rotdingen zijn het, denk je dat je ei komt is het vals alarm Mijn nr1 ovutesten waren sensitest dipsticks, de allergoedkoopste en beste
ja die ga ik morgen bestellen.. maar ik maak ze wel ff op nog.. maar er staat wel in dat ze 99.9 % veilig en betrouwbaar zijn.. das toch ook wel raar dan?