Ja dat snap ik.. Maar ik herken dat ook erg van mezelf. Altijd wat testjes in huis, mocht ik drang krijgen, dat ik gelijk kan testen. Te vroeg geeft (vaak) niet een heel goed resultaat. Mocht je wel zwanger zijn en je test te vroeg, kan je een "verkeerde uitslag" krijgen. Misschien kun je eventueel een vroege/ gevoelige test doen? Heb je symptomen van zwangerschap? Spannend zeg. Ik hoop dat je binnenkort een positieve test hebt!
Ik heb actiontesten in huis en 1 kruidvattest. Nee ik heb geen symptomen... Ik hoop dat jij ook snel een positieve test hebt!
Heb je goede ervaringen met testen van de action? Ik las laatst dat deze minder betrouwbaar zijn en die van kv juist heel goed.
zowel de ovu testen als de zw testen van action vind ik gewoon goed vriendinnen van mij ook waarvan er 2 nu zwanger zijn en dat gaf de test ook gewoon duidelijk aan. ook een vriendin die niet zw was en dat gaf hij ook duidelijk aan en mijn ovu testen waren ook super deze maand
gewoon afwachten. als je test maakt het niet uit of ie negatief of positief is want die spanning zal het echt niet weg nemen.
Niet testen, gewoon afwachten. Het heeft toch geen zin, 9 DPO is veel te vroeg. De kans is groot dat je negatief test en dan ben je neerslachtig voor de rest van de tijd tot je NOD terwijl het evengoed kan zijn dat je positief bent. Trouwens, die testen kosten geld . En als je negatief test, dan ga je mss morgen of later toch nog eens willen testen om te zien of het echt wel negatief is.
Jammer, maar niet echt een verassing waarschijnlijk . Je bent natuurlijk echt heel erg vroeg! De kans dat de test alsnog positief wordt is gewoon nog best groot, dus ik zou over een dag of twee a drie nog eens testen. Succes!
Te vroeg! Eicel zou dan NET pas ingenesteld zijn. Bovendien; je wordt zenuwachtig als het negatief is en je test TOCH op je nod weer.
Heb vanochtend weer getest, op 10dpo maar weer omowit. vandaag met kv getest. Ik weet wel dat het nog vroeg is maar ik heb niet het idee dat ik nog positief ga testen. Bij mijn vorige twee zwangerschappen testte ik 3 a 4 dagen voor nod al positief. Ik zit nu in ronde 8.