Op 10 oktober is ons derde kindje geboren. Nou ben ik redelijk doorgewinterd, maar toch ook behoorlijk onzeker. Ik heb het idee dat Joris misschien reflux heeft. Voor mij onbekend, m'n beide meiden hadden daar geen last van. Reden waarom ik het denk: - mondjes teruggeven (niet veel, maar hij lijkt er wel last van te hebben en het gebeurt ook een hele poos na de fles) - moeilijk boeren - veel niezen en hoesten - na het boeren toch kreunen en mopperen als hij op z'n rug wordt gelegd - druk met z'n armpjes aan het maaien als hij wordt weggelegd - hijgen en kreunen na de fles, niet meer lekker ontspannen uitbuiken zoals in het begin - heel vaak de hik, gaat dan ook huilen en geeft wat voeding terug - en regelmatig echt overstrekken als hij moet gaan slapen na de voeding Hij drinkt Friso (Hero baby) normaal, drinkt 7x120cc (120+4 en weggooien tot er 120 overblijft) Gaat meestal helemaal leeg met tussendoor boeren, niet altijd Wat denken jullie? Reflux? En degenen met ervaring, wat kan ik er het beste aan doen? Bedankt!