digitale is toch denk ik het makkelijkste nu? geen stres meer om wel of niet. gewoon duidelijkheid. succes!
Oke dames...zouden jullie nog even in mijn album willen kijken? voelde me vanmorgen niet goed had nog 1 test liggen en tot mijn verbazing een best wel donker streepje....help.... morgen mag ik bloedprikken...
Hij is idd wel duidelijker aan het worden ben blij dat je morgen bloed mag laten prikken dan toch duidelijkheid wat vind je er zelf van?
Je bent echt zwanger meid! Je streepje is ook echt donkerder! Mag ik gefeliciteerd zeggen? Of ben je er niet zo blij mee?
Ja dat dacht mijn moeder ook.. Soms kan het.. Ik weet nou niet of ik moet zeggen ik hoop dat je zwanger bent.. Ik wens je veel succes bij de dokter morgen.
O jee ik zie ook wel duidelijk streepjes. Je blijft volhouden dat het niet kan, maar de eerder gegeven voorbeelden geven dus aan dat het wel kan, ookal gebeurd het niet vaak! Heel veel sterkte in ieder geval!
Ik zie ook een mooi streepje op je moederdag-test... Ik denk dat je zwanger bent meid, helaas komt het ooit wel voor dat je ondanks een sterilisatie van de man de boel weer aan elkaar groeit en er een weerbarstig zaadje toch zijn weg vind...
Misschien heb je hier iets aan, deze testen spotten tegenwoordig iedere keer mn ei. Vorige ronde was ik met 1 x sex zwanger dus kan met 100% zekerheid stellen dat mn ei is gespot..ik had dus ook licht positieve testen, net als jij nu... Ik zou clearblue digital met termijn halen, dan kan je het uitsluiten! http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/436783-positieve-kv-zwangerschapstest-eisprong.html
Heel soms gebeurt dit dus wel. Ik ken iemand met een identiek verhaal en daardoor dus een 4de kindje.
Ik had mijn twijfels maar je test van vandaag is weer donkerder, ik denk ook dat je zwanger bent. Ik ben heel benieuwd wat er uit je bloedtest komt morgen.
Ik weet niet of je het wilt horen, want is het is wel confronterend, dat begrijp ik, maar de testen laten duidelijk zien dat je zwanger bent. Aan de streepjes te zien ben je ergens rondom de 4.5 week denk ik.
Nee heb geen cb gehaald omdat ik toch maandag een bloedtest krijg, deze had ik nog liggen vandaar... maar ik blijf hopen dat het gewoon niet zo is...en mijn eisprong kan volgens mij niet meer zit op dag 46... bah wat een onzekerheid!!
hopelijk heb je snel duidelijkheid willow, ik had in deze situatie wel een cb gedaan dat haalt een hoop onzekerheid weg eigenlijk. En het kán wel! tenzij je vreemd bent gegaan hahaha maar dat zal vast niet