Wauw ik lees net je verhaal.. Bizar! Krijg je vandaag gelijk de uitslag? Succes! En hoe gaat het met je jongste?
ik heb je foto's bekeken en het lijkt me toch echt dat je zwanger bent! bizar! ben benieuwd naar de uitslag vh bloed! succes!
Jeetje meid wat een verhaal! Succes vandaag. Ik ken ook iemand die vader is geworden na zijn sterilisatie! Hoop voor je dat mocht je zwanger zijn dat je er wel van kunt gaan genieten. Kan me voorstellen dat het een behoorlijke schok voor je is!
Heel veel succes en laat je het even weten? Ik vind je tester er ook echt positief uitzien, maar hoop voor jou dat het toch niet zo is. En dat als het wel zo is, je er na de eerste grote schok toch van kunt genieten!
Nou bloedgeprikt bij de dok geweest ik ben niet zwanger....maar mijn eisprong hormoon was wel heel hoog...dus toch waarschijnlijk de eisprong mijn cyclus heeft dus een maand overgeslagen...de dok schrok wel van de testen en vond ze echt positief! maar het bloed zegt van niet... Meiden ben zo opgelucht!!!!!!! bedankt voor het meeleven!! en voor de meiden die wel bezig zijn met zwanger worden heel veel succes!!! knuff willow
Dit is goed nieuws voor jullie en ons lichaam kan idd soms rare fratsen met ons uit halen maar fijn dat je nu duidelijkheiid heb
Hij heeft op mijn hormonen laten prikken om alles te bekijken zei hij maar ben echt blij dat het niet zo is!
Dus weer een geval extra waarbij de kv test eisprong detecteerd.. Gelukkig dat het in jouw geval goed uitkomt dat ie vals positief is!
Ik lees dat je niet zwanger bent voor jou gefeliciteerd Maar meiden wat raar dit je ziet duidelijk verschil in de testjes dit geloof je toch niet. Je kan mij alles waarmaken maar vind dit erg slecht van de testen. Dat die licht aangeeft kan ik nog mee leven (helaas zelf ook gehad en ik wil wel zwanger worden) maar op die foto met drie testen zie je echt licht naar stuk donkerder. Vind dit echt vreemd....