Vandaag is 1 dag na nod en ben niet ongesteld geworden. Vanmorgen getest en ik zag een heel licht streepje. Heb er een foto van gemaakt maar daarop is het nog minder duidelijk te zien. Zou ik echt zwanger zijn?
Ja ik heb normaal steeds een cyclus van 24 dagen.. de banner gaat uit van 28. Maar door het lichte streepje twijfel ik ook of ik deze maand niet een langere cyclus had..
Mijn streepje was 1 dag na NOD ongeveer gelijk aan die van jou. Vriendlief geloofde het ook niet echt, vond de streep niet duidelijk, totdat ik hem in de avond een test van CB met daarop zwanger er op onder zijn neus duwde Dus vanuit mijn ervaring zeg ik gefeliciteerd! En mocht je het nog niet geheel geloven dan over een aantal daagjes even opnieuw testen voor een duidelijkere streep of een CB (met of zonder weekindicatie) halen.
Babbel1983 dat geeft al hoop! Ik heb zo een van clear blue met indicator gehaald. Morgen nog eens testje doen. . Bedankt allemaal
Whaaa Chanti, ben ik een paar dagen druk met een ziek kindje, lees ik zomaar dit!! Duidelijk hoor! . Super!