Herkenning?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Bo20, Oct 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hoi meiden,

Ik heb al sinds afgelopen maandag extreem rommelige darmen en last van winderigheid. Sinds gisteravond ook last van diarree. Ook af en aan een soort ongi krampjes, 's avonds in bed voelt het als spierpijn. Herkent iemand dit als symptoom? Dinsdag is mijn vermoedelijk nod.

2. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Had ik allemaal last van, maar het zegt vooralsnog niets.

Sommige vrouwen voelen van alles en blijken gewoon ong. te worden. Het ligt eraan hoe veel je er mee bezig bent.

Ik hoop natuulijk dat het voor jou wel iets betekent

; )

3. misslizzy

misslizzy Bekend lid

Sep 12, 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Hoi herkenbaar heb als het goed is vandaag mijn eisprong. Sinds gister last van rare darmen en diarree. Ben ook vermoeider dan normaal! Kan dit een goed teken zijnop zwangerschap ... of lig ik morge misschien met buikgriep haha Oeps!
    Ik heb ook altijd last van darmen tijdens mijn ongesteldheidperiode maar goed dat blijft hoop ik deze maand weg!

Ben benieuwd. Doeggg

4. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

Jun 14, 2007
    465
    0
    0
    Ik had hier ook last van. Maar tja, ik had/heb dit ook steeds als ik ongesteld wordt, dus zegt niets. Ik dacht toen in pas zwanger was zelfs dat ik ongesteld moest worden en dat ik dus niet zwanger was. :) Zo erg lijken de symptomen dus op elkaar.
    Gewoon afwachten!
    Succes!

5. Niet meer actief

Ik had het ook!
    En juist niet als ik ongi werdt.
    Voor mij een heeel goed teken dus.

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Jup....vooral diareetjes was een symptoom bij mij :D symptoomjes zien er goed uit Bo ;)

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Helaas, ik ben zojuist ongi geworden! Balen, ik kan pas weer beginnen volgend jaar maart .. manlief zit voor zijn werk een aantal maanden in het buitenland :(

8. Niet meer actief

Ach jee, wat balen zeg!
    En dan is ook te mannetje nog weg.
    Ik hoop dat het volgend jaar snel raak is voor jullie.

9. misslizzy

misslizzy Bekend lid

Sep 12, 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    jeetje Bo das goed balen! Nou als je man weer terug komt is er vast genoeg energie voor het klussen... na zo'n lange tijd! succes.

Ik heb naast die rare darmen nu ook na het eten giga last van boeren die niet willen komen (klinkt fij n he) Helaas heerst er overal griep en ben ik vermoeid genoeg dat het ook een griepje kan gaan worden! stiekem hoop ik op het zwaner zijn.

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:( :( :(

Share This Page