hallokes ----------- ik heb een vraagje. ik heb laatst begin oktober pil gebruikt(nu gestopt) normaal komen de duiveltjes 2dagen later nu was het z'on 4 dagen later 11oktober ook bijne geen zuiver bloed ook minder pijnen dan ervoor. nu een week na de duiveltjes heb ik veel pijn in mijn onderbuik vooral rechts,wat aan mijn lies maar ook onderaan men buik echt veel pijn net of ik voel mijn baarmoeder bijeen trekken en dat trekt zo naar onderrug op stoel zitten kan ik niet lang en op zetel zitten ook niet ook veel hoofdpijn wat ik anders zelden heb ook heel erg moe misselijk ben ik niet aleen savonds moet ik ik eten omdat het precies iets op men maag ligt in de dag kan ik eten maar niets smaakt nog ook 1hap en ik hebt genoeg ook heb ik zo aan de zijkanten van mijn borsten pijn vooral smorgens en savonds mijn humeur is ook erg veranderd en das raar zou het kunnen dat ik nu al tekens heb van zwangerschap? heb tester gedaan maar was negatief (had ik ook bij mijn andere2) daar wist ik pas toen ik bijna 8 weken was dat ik zwanger was.ik hoop dat er verklaring voor is voor die pijnen en al de rest voor de mama's die zwanger hier zijn proficiat en de mensen die het nog niet weten of aan het proberen zijn succes liefst
Tja, als je pas net gestopt bent met de pil, begin deze maand, zou ik zeggen dat je aan het ontpillen bent! Daar hoort een veranderende cyclus en ongesteldheid ook bij. Je kan nu je eisprong hebben en daarom last hebben van je buik/baarmoeder. Maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even naar de huisarts gaan.
heykes ----------- wou ook nog bijzeggen dat ik sins vandaag ook wat mer witverlies heb maar nog steeds felle pijnen onderbuik wie herkend dat xxjes
dag meid -------------- ja maar is die pijnen onderbuik dan zo pijnlijk bij het onpillen? ik ga maandag eens dokter thx voor het reageren groetjes
heykes ---------- ivm dat wit verlies noemd ook zwitte vloed betkend dat dat je zwanger bent of dat je vruchtbaar bent van de 1 lees ik dat van de andere weer iets anders wie heeft hier ervaring mee liefst